وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه
نقل مکان

با سلام
هرچی منتظر شدم که مشکل پرشین بلاگ حل بشه و بتونم تصاویری رو هم به ضمیمه مطالبم تو وبلاگم بذارم دیدم فایده نداره و این صبر کردن و عدم درج مطالب باعث میشه فاصله من و دوستان زیاد بشه از همین رو تصمیم گرفتم به سرویس دهنده جدید نقل مکان کنم که حداقل بشه تو وبلاگ تصویر گذاشت.دنبال یه سرویس دهنده خوب بودم. همچنین دنبال دوستی که زحمت طراحی قالب وبلاگ رو بهش بدم.خوشبختانه یه سرویس دهنده خوب پیدا کردم و به لطف پیشرفت دنیای ارتباط مجازی زحمت طراحی قالب وبلاگ رو هم خودم کشیدم.
همه مطالب قبلی رو هم به این وبلاگ جدید انتقال دادم.خوشحال میشم دوستانی که لینک کرده بودند آدرس وبلاگ رو تصحیح کنند.ممنون میشم دوستان در مورد ظاهر وبلاگ و طراحیش هم نظراتشون رو برام ارسال کنند.
منتظر حضور سبز شما هستم.

3 Comments:
Anonymous زمزمه said...
سلااااام .
اول بگم خيلي خوشحالم كه برگشتيد.فكر مي كردم با اين غيبت طولاني شايد وبلاگ نويسي رو گذاشتيد كنار كه خوشبختانه اشتباه فكر مي كردم.
دوم)وبلاگتون خوب شده.البته اين نوشته هاتونه كه به اون ارزش مي ده .
سوم)آدرس وبلاگتون رو هم اصلاح كردم.
چهارم)منتظر نوشته هاتون هستيم.
پنجم)موفق باشيد.

Anonymous غزل said...
سلام..
خیلی خوشحالم که دوبره برگشتید..
منتظر مطالب قشنگتون هستیم..
همیشه سبز باشی

Anonymous Kourosh said...
salam meisam jan.adresset ro dorost kardam.aksetam besiar zibast