وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه
ثمرات وزیر شدن علی آبادی

به گزارش "ایران خبر"، پس از ناکامی های متعدد محمد علی آبادی در سازمان ورزش که کار را به انتقاد تلویزیونی رئیس‌جمهور از وی کشاند، مردی که شعار سازندگی را هدف خود می داند برای وزارت پر بودجه نیرو معرفی شد.

هرچند معرفی علی آبادی با توجه به فعالیتهای ساخت و ساز او در سازمان ورزش، موضوعی عجیب به نظر نمی رسید اما کارشناسان صنعت آب و برق امیدوارند کیفیت ساخت و سازهای عمرانی در این عرصه، همچون استادیوم ها و سالن های ورزشی، اکثرا بی کیفیت و بدون هدف نباشد و مردم هیچ گاه رنج بی آبی و بی برقی نکشند.
یکی از آخرین ثمرات معرفی محمد علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو برای مردم، این بوده که فرزند وی پس از تصادف با یک شهروند، محکوم به پرداخت 4 میلیون تومان دیه می شود اما از آنجایی که پدر او شخص پر نفوذی است، فرد صدمه دیده مدتهای مدیدی است منتظر پرداخت این مبلغ ماند.
این شهروند هنگامی که دید از راههای قانونی به حق خود نخواهد رسید، به فرزند علی آبادی اعلام می کند که در مقابل مجلس تحصن کرده و به نمایندگان ماجرای اعمال نفوذ صورت گرفته را خواهد گفت.
پس از اطلاع وزیر پیشنهادی نیرو از این مسئله، وی سریعا فردی را مسئول پیگیری موضوع و پرداخت این مبلغ به آن فرد آسیب دیده می کند. شهروند آسیب دیده نیز با دریافت حق خود طی روزهای اخیر، از ثمرات معرفی علی آبادی به عنوان وزیر بهره مند شد.

منبع مطلب : تابناک

برچسب‌ها: , ,