وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه
خروج تنها 3نفر هنگام سخنرانی ا.......د

عضو هیات رییسه مجلس که ا.......د را در سفر به نیویورک همراهی می‌کرد، گفت: در مقابل سازمان ملل حدود 200-300 نفر بیشتر تجمع نکردندخنده.

به گزارش پارلمان‌نیوز محمد رضا میرتاج الدینی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اقدام سران کشورها در ترک جلسه سازمان ملل هنگام سخنرانی ا.......د گفت: دو سه نفر بودند که بیرون رفتند اصلا تعدادشان زیاد نبودخنده.

وی در پاسخ به این سئوال که تعدادشان خیلی بیشتر بوده و حتی نماینده لبنان هم جلسه را ترک کرده است گفت: شاید کاری داشته‌اند که بیرون رفتند وگرنه بحث اعتراض نبودخنده.

نماینده تبریز ادامه داد: چون جلسات طولانی و خسته کننده می‌شد برخی از نمایندگان کشورها جلسه را ترک می‌کردند، به غیر از دو سه کشور اروپایی اعتراضی نبود اعتراض آنها هم محسوس نبود و من معتقد هستم آقای ا.......د حتما باید در این مجالس شرکت کند و از فرصت برای بیان دیدگاه‌های نظام بهره ببرندخنده.

وی در خصوص تعداد نمایندگانی که ا.......د را همراهی کرده‌اند گفت: به غیر از من آقایان رسایی، فتحی‌پور،حسنوند و پنج نفر از نمایندگان اقلیت دینی حضور داشتند.

عضو هیات رییسه مجلس در پاسخ به این سئوال که عنوان می‌شود تعداد هیات ایرانی زیادتر از بقیه کشور ها بوده آیا با خانواده رفته بودید گفت: نمایندگان با خانواده نبودند اما آقای ا.......د با همسرشان آمده بود.

میرتاج الدینی در پاسخ به این سئوال که اعتراضات صورت گرفته به ا.......د در مقابل هتل او و سازمان ملل چطور بود گفت: تعداد کسانی که در مقابل هتل تجمع کردند بیش از 30 نفر نبود در مقابل سازمان ملل هم فاصله زیاد بود اما شاید حدود 200-300 نفر بیشتر نبودندخنده.

وی ادامه داد: افراد سلطنت طلب ،منافق و ضد انقلاب با برخی سبز پوشان قاطی شده بودند و شعار های علیه نظام جمهوری اسلامی می‌دادند.

میرتاج الدینی گفت: این اعتراضات در مورد برخی دیگر از افراد هم مطرح بوده به نحوی که در هفته‌های گذشته اعتراضی علیه اوباما برپا شده بود و همواره هستند افرادی که چنین تجمعاتی را برپا کنند.

نظر نویسنده : مردم از بس خندیدم

در مقابل سازمان ملل 300-200 نفر بیشتر تجمع نکرده بودند خندهخندهخنده

در هنگام سخنرانی ا.......د دو سه نفر بودند که بیرون رفتند اصلا تعدادشان زیاد نبودنیشخندنیشخندنیشخند

شاید کاری داشته‌اند که بیرون رفتند وگرنه بحث اعتراض نبودقهقههقهقههقهقهه

تعداد کسانی که در مقابل هتل تجمع کردند بیش از 30 نفر نبود در مقابل سازمان ملل هم فاصله زیاد بود اما شاید حدود 200-300 نفر بیشتر نبودنددروغگودروغگودروغگو.

برچسب‌ها: , ,