وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ مهر ۱۴, سه‌شنبه
نمک خوردن و نمکدان شکستن

خالد مشعل رییس دفتر سیاسى جنبش مقاومت اسلامى فلسطین (حماس) از واژه جعلى خلیج عربى در سخنرانى خود در قلعه صلاح الدین دمشق استفاده کرد.


به گزارش سایت پرچم وى جمعه شب در سخنرانى خود به مناسبت جشن قدس پایتخت فرهنگى جهان عرب در سال 2009 گفت : امیدوارم همه کشورهاى اسلامى از شمال آفریقا؛ مصر؛ عربستان ؛ سوریه ؛ خلیج عربى ؛ ایران ؛ اندونزى تا مالزى در یک صف در برابر دشمن بایستند.
جشن قدس پایتخت فرهنگى جهان عرب در سال 2009 و سالروز آزادى شهر قدس توسط صلاح الدین ایوبى جمعه شب در قلعه صلاح الدین دمشق برگزار شد.
پیش از خالد مشعل،هوگو چاوز و حتی برخی مقامات سوری نیز به دلیل فعال نبودن رایزنی های دیپلماتیک از سوی مقامات وزارت خارجه در خبطی آشکار از واژه جعلی استفاده کرده و نسبت به جزایر سه گانه نیز مواضع ضد ایرانی گرفته اند.

نظر نویسنده :به کسانی که از واژه جعلی خلیج عربی استفاده می کنند دقت کنید.

رییس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)

هوگو چاوز

برخی مقامات سوری و.....

هر 3 جزو کسانی که پول نفت جوانان ایرانی به صورت چند صد میلیون دلار و یا حتی چند میلیارد دلار به حسابشان واریز می شود تا ..............................

سکوت سرشار از ناگفته هاست.


برچسب‌ها: , ,