وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ مهر ۱۱, شنبه
فریاد تبانی تبانی در ورزشگاه آزادی

تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس که از کسب تساوی یک بر یک در این دیدار ناراضی بودند، بازیکنان دو تیم را به تبانی متهم کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، تماشاگران این دو تیم با شعار " تبانی ، تبانی" بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس را به ارائه فوتبالی از قبل هماهنگ شده در جهت کسب تساوی متهم کردند.


همچنین تماشاگران سرخابی با شعارهایی نظیر" فوتبال با سیاست نمی خواهیم " اعتراض خود به ادامه روند تساوی ها را اعلام کردند.

دیدار شصت و هفتم تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس عصر جمعه در ورزشگاه آزادی تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نظر نویسنده : صدای اعتراض تماشاگران به قدری واضح بود که حتی گزارشگر بازی نتوانست آن را پنهان نماید و در گزارش خود به اعتراض تماشاگران اشاره کرد .

تبانی و نتیجه از پیش تعیین شده به قدری آشکار بود که جایی برای تکذیب نمی گذارد،گرچه در این سالها آقایان عادت نموده اند که به شعور مردم توهین کنند.یکی اینها را از خواب بیدار کند.الان سال 1388 هستیم نه دهه 60.

الان خردسالان نیز خیلی چیزها را می فهمند،درک می کنند.بهتر است به جای عوامفریبی و توهین به شعور مردم،راه درست در پیش گرفت.


برچسب‌ها: , , ,