وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ مهر ۱۱, شنبه
بازنشستگی مسیح مهاجری

مسیح مهاجری که چندی است شایعه برکناری وی از سمت مدیر مسئولی روزنامه جمهوری اسلامی شنیده می شود، بازنشسته شد.


به گزارش«فردا» به رغم خبرهای غیر رسمی مبنی بر برکناری مسیح مهاجری از مدیر مسئولی روزنامه جمهوری اسلامی، وی اخیرا بازنشسته شده و جای خود در این روزنامه را به فرد دیگری خواهد داد.
مسیح مهاجری که در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر ماه ١٣۶٠ یکی از چشمان خود را از دست داده بود، با استفاده از امتیاز جانبازی بازنشسته شده است.
وی که بیش از یک ربع قرن، مدیر مسئولی این روزنامه را بر عهده داشته در انتخابات ریاست جمهوری از نامزدی میرحسین موسوی حمایت کرد.
برخی سایت های نزدیک به دولت در روزهای گذشته از برکناری مسیح مهاجری خبر داده بودند.
پیش بینی می شود به زودی رهبرانقلاب و صاحب امتیاز این روزنامه، فرد شایسته ای را جایگزین مهاجری کند. پیش بینی می شود مدیر مسئول آتی روزنامه جمهوری اسلامی همانند سایر مسئولان نهادهای زیر مجموعه رهبری، برای یک دوره چهار یا پنج ساله انتخاب شود.

نظر نویسنده : مسیح مهاجری از نیروهای نزدیک به آقای مهندس میرحسین موسوی و فردی مومن و انقلابی به شمار می رود.

قبل از انتخابات فقط نامی از ایشان شنیده بودم و سوابق انقلابیشان رامی دانستم.بعد از موج دستگیریها و با بازداشت پدرم در حالی که حتی کوچکترین اطلاعاتی از مقام صادر کننده بازداشت نداشتم و حتی نزدیک به 20 روز از محل نگهداری پدرم بی اطلاع بودم دست یاری به سوی ایشان دراز کردم.بعد از تقریبا یک روز از تماسم ایشان با من تماس گرفتند و اطلاعاتی به من دادندو تا روز آزادی پدرم ،دائما پیگیر بودند.

این پیگیری مستمر و این انسان دوستی ایشان واقعا بینظیر بود.

چنانچه امروز ارادتی پایان ناپذیر به ایشان پیدا کرده ام.

برای ایشان در هر کجا که هستند آرزوی بهترین ها را دارم.


برچسب‌ها: , ,