وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه
آیا اهانت کنندگان به عکس امام (ره) صورت نداشتند ؟؟؟!!!
تصاویری که از آتش زدن تصویر حضرت امام (ره) در سیمای جمهوری اسلامی منتشر شد، بی گمان دل میلیون ها عاشق روح الله را نه در ایران که در سراسر جهان، جریحه دار کرد و شکست.

در این ماجرا، هر چند اقدام صدا و سیما در پخش مکرر یک اقدام اهانت بار محکوم است و حتی با استانداردها و رویه های متعارف خود سازمان صداو سیما نیز همخوانی ندارد، اما متهم دیگر این ماجرا، افرادی هستند که آن اهانت را به امام (ره) روا داشتند و تصویر کسی که میلیون ها نفر دوستش دارند را آتش زدند.

اما یک سوال مهم در این میان وجود دارد که باید بی هیچ رودربایستی بدان پاسخ داده شود و آن اینکه چه کسی تصویر امام (ره) را آتش زد؟


فیلم های منتشره از صدا و سیما را مرور می کنیم
:
در
یک فیلم، عکسی از حضرت امام (ره) به صورت پاره شده بر زمین افتاده است. طبیعی است که این عکس قبل از تصویر برداری سیما پاره شده و تصویر بردار سیما لابد هنگامی به محل رسیده که عکس پاره شده بوده است و لذا نمی توان مشخص کرد که چه کسی این تصویر را پاره کرده است.

اما فیلم دوم،
افرادی را نشان می دهد که در حال آتش زدن تصویر امام (ره) هستند. با این حال نکته جالب اینجاست که تصویربردار سیما، فقط پاهای این افراد را نشان می دهد و دستی را که آتش را زیر عکس می گیرد و آن را می سوزاند.

سوال
اینجاست که اولا چه کسانی جرات دارند، در روز روشن در مقابل دوربین صدا و سیما تصویر امام را آتش بزنند؟! و ثانیا چرا تصویر بردار، دوربین اش را بالاتر نگرفت تا چهره افرادی که عکس را آتش می زنند مشخص شود؟!

اگر
فقط از پاهای این افراد تصویر برداری شده است باید بی هیچ تعارفی مساله را "مشکوک" دانست که چرا تصویر بردار فقط و فقط بر روی پاها متمرکز شده و با عقب کشیدن تصویر یا بالابردن زاویه دوربین، چهره های افراد خطاکار را ثبت و ضبط نکرده است؟

اگر هم چهره های این افراد در فیلم های صدا و
سیما ضبط شده، که مساله حل است، بروند همان افراد را پیدا کنند و مجازات شان نمایند چه از طرفداران موسوی باشند چه توطئه چینانی از طرف مقابل که برای بدنام کردن سبزها این اقدام وقیحانه را انجام داده اند زیرا مساله، فراتر از نزاع موسوی و ا.......د و درگیری های جناحی است بلکه مساله این است که حرمت امام (ره) که همه دوستش داریم شکسته شده و بعضی ها برای نیل به اهداف دنیوی خود، حتی از اهانت به عکس آن عزیز سفر کرده نیز نمی گذرند و این، نهایت بی شرمی و بداخلاقی است.

اینک نوبت صدا و سیماست که
رک و صریح جواب دهد که به چه منظور فقط از پاهای افراد اهانت کننده تصویر برداری شده است و به چه دلیل خاصی، نخواسته اند از چهره این افراد، تصویر برداری نمایند؟! آیا نمی خواسته اند این افراد شناسایی شوند؟! و مگر جز این است که بسیاری از شرکت کنندگان در اعتراضات بعد از انتخابات، به مدد همین فیلم ها شناسایی و دستگیر شدند؟
و اگر هم در فیلم های موجود در
صدا و سیما تصویر این افراد معلوم است، چرا تصویر آنها را پخش نمی کنند یا در اختیار مقامات مربوطه قرار نمی دهند تا شناسایی و دستگیر شوند و واقعیت مشخص شود که چه کسی به عکس امام دانست نکرده است؟!

به علاوه ، بد
نیست با توجه به میله های پشت سر این افراد که در تصویر معلوم است ، مشخص شود که این تصویر دقیقاً در کدام نقطه تهران گرفته شده است؟ و البته حتماً تصویر بردار سیما به خاطر دارد که در کجا داشته تصویر برداری می کرده است.
مشخص
شدن این واقعیت ها ، نمی تواند کار سختی باشد ولی اگر افشای چهره واقعی توهین کنندگان به امام (ره) به زیان بعضی ها باشد ، امید چندانی به شناسایی عاملان این توهین - آن هم در مقابل دوربین صدا و سیما - نمی رود.

منبع مطلب : سایت عصر ایران


نظر نویسنده :

اهانت کنندگان به امام (ره) سر نداشتند،یعنی قرار نبود تصویری از آنان پخش شود زیرا یک سناریوی از پیش طراحی شده حکایت از برنامه ریزی حضرات برای منزوی کردن جنبش سبز داشت.ولی افسوس که هنوز آقایان در خواب زمستانی به سر می برند و نمی دانند در سال 1388 هستیم نه 1365و نمی دانند این سناریو نویسی ها تاریخ مصرف خود را از دست داده اند.

هواداران واقعی جنبش سبز همه دوستداران خمینی کبیر و خواهان بازگشت به تفکرات امام راحل هستند و مشخص است خط فکری که از ا.......د حمایت می کند مورد غضب امام (ره) قرار داشتند و همواره حاشیه نشین بودند.

در حالی صدا و سیما از پخش تصویر صورت اهانت کنندگان به امام راحل خودداری می کند که صحنه حمله به یک بسیجی در میدان انقلاب و در جریان اعتراضات مردمی به انتخابات را بیش از ده ها بار با زوم به روی 2 قطره خون ریخته شده از بینی فرد بسیجی به نمایش درآورد و برای شناسایی مهاجمین نیز با زوم کردن بر روی تصویر آنان از مردم کمک طلبید.

حال صدا و سیما باید به این سوال پاسخ دهد که ارزش دستگیر شدن ضاربان بسیجی اهمیت بیشتری دارد یا شناسایی اهانت کنندگان به امام راحل؟

گرچه اهداف رسانه به اصطلاح ملی کاملا مشخص و جایی برای پرسش باقی نمی گذارد

برچسب‌ها: , ,

51 Comments:
Anonymous وطن پرست said...
سلام دوست و هموطن سبزم

دوست خوبم نکته های مبهم زیادی در این کار مشکوک وجود دارد:
از جمله مواردی که شما اشاره کردید و اینکه در اون زمان عکس امام در اون وضعیت از کجا اومده بود.بعد هم اگر قبول هم بکنیم شخصی در آن میان بود که با امام مخالف بود،اگه اینجا دانشگاه بود آنهمه دانشجوی عاشق امام ایستادند و تماشا کردند؟
زمانی که عکس امام به آتش کشیده شد عکس خامنه ای هم بود و چیزی در این مورد گفته نشد،پس یعنی آن قبول دارند که عکس خامنه ای باید به آتش کشیده شود؟
معترضان با امام چه مشکلی داشتند؟ ایا این امام بود رای ملت را نادیده گرفت؟ایا این امام بود که به مردم لقب خس و خاشاک داد؟ایا این امام بود که جوانان ایران را به خاک و خون کشید؟
نه دوست من همانطور که شما و همه ی مردم می دانند این تنها یک حقه ی بی خدردانه بود که شکست خورد.
با تشکر از مطالب جالبت
شادزی
بدرود

Anonymous قائم مقام said...
با سلام از خوادن نوشته ات لذت بردم
اما یک پرسش مهم
چرا آقایان 13 آبان هنگام پاره کردن و آتش زدن و لگدمال کردن تصویر آیة الله
خامنه ای سکوت کردند! یعنی جشم و دل آقایان برای اهانت به نائب حی امام زمان (عج) خون گریه نمی کند؟! چرا صدا وسیما آن موقع برای افشای هویت سران فتنه، آن تصاویر را پخش نکرد؟

سنارویوی مسخره ای بود و به ضد خودش تبدیل شد . وقتی نوه های خمینی به این کار صدا وسیما اعتراض میکنند دیگه مردم که هیچ . در واقع اعتراض موسسه نشر آثار امام از تلویزیون اعصاب همشون رو خرد کرد و نقشه شون رو بهم ریخت . و به این خاطره که حسابی عصبانی شدند و به سید حسن خمینی و موسسه حمله میکنند و میتوپند . جالب بود که جوادی آملی و مکارم هم تلویزیون رو محکوم کردند .از اینها بدتر دو رویی شون خیلی جالبه .اون از سرنوشت احمد خمینی و مرگ مشکوکش و این از نوه های دیگرش از زهرا اشراقی و پسندیده و حسن خمینی و....که جرات حرف زدن توی این دولت رو ندارند اما نظام ازشون انتظار داره از دولت حمایت هم بکنند . اون هم از این دولت !!! هر چند خمینی اشتباهاتی داشته و....ولی این کارها و توهین به او و هر کسی دیگه ای به خصوص در شرایط کنونی هیچ نفعی برای جنبش سبز نداره و در واقع آب به آسیاب دشمن ریختنه . مسئله دیگه عقب نشینی رهبر از این سناریو بود دم به تله یک سری آدم های تند روی نظامی نداد که قرار بود باهاش یه مدت فضا سازی کنند و حتی اگه بتونند موسوی رو هم در آستانه محرم بگیرند و از مردم زهر چشمم بگیرند . کاری که به نظرم همه مردم رو تهییح میکرد و به خیابونها میکشوند . خلاصه قرار بوده خیلی اتفاقهات بیفته که نیفتاده و این نشون از شکستشون از پیشبرد این سناریوهای مسخره میده . خیلی دلم میخواد رگ های گردن و قیافه احمند خاتمی رو از نزدیک به خاطر این شکست ببینم . دیدنیه نه . هر چند هنوز هیچ چیزی قطعی نیست .و باید هوشیار باشیم .!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous مریم-تینا said...
سلام.مرسی از اینکه به ما سر زدید.وبلاگ جالب و خوندنیی دارید.ما تا آخر سبز می مونیم.و هیچ کدوم از این کارهای احمقانه و بی شرمانه نمی تونه جنبش سبز ما رو خفه و نابود کنه. ما بی شماریم.
به امید پیروزی و آزادی [لبخند][گل]

Anonymous هیچکس said...
فدای رفیق سبز خودم
عزیز دل گرچه من با آقای خمینی موافقت چندانی ندارم ولی خب لازمه این روزها اتحاد بین همه گروه هایی است که میخواهند نظام سلطانی فعلی را ادب کنند و ادب خواهند کرد ! اما میخواستم بگویم این قصه اینقدر رسواست که نیازی به آوردن این همه ظرافتهای کارگاهی که البته الحق شایسته تحسین است ندارد ! این کوس رسوایی اینقدر مسخره و تکراری و نخ نما شده است که دیگر آدم را به تهوع میکشد این قاعده بازی این حرام زاده است

Blogger تحريم سبز said...
من به آقای خامنه ای معتقد بودم تا وقتی که در زمان خاتمی و در جریان کوی دانشگاه آقا در جمع عده ای بسیجی...فرمودند "بگذارید عکس مرا پاره کنند..." (و بسیجی ها هم از هوش می رفتند و سر و صورت جر می دادند) که من اینجا احساس کردم این آقا مشکلی دارد چرا که این لحن مظلوم نمایی و در واقع حاوی این پیام بود که مبادا بگذارید عکس منو پاره کنند من توی فکر رفتم: آقایی که فکر میکنه عکسش مقدسه چه جور آدمیه؟ خوب عکس بنده رو چاپ کن بده کل ملت ایران پاره کنند مگر جنابعالی که رهبری خودت را محترم تر از من شهروند عادی می دانی (که چه بسا شهروندانی بسیار داناتر و مومن تر هستند)که وای بحال من که احکام اسلام را از زبان جنابعالی می شنوم و ار نه آیا پاره کردن عکس کسی جرم است؟
من هرگز موافق با کسانی نیستم که عکس امام خمینی را پاره کرده یا سوزانده اند اما آنچه برپا شده فتنه است نه حمایت از اندیشه خمینی که خود آنها مخالفان اندیشه او هستند و چه بسا همانند قضیه پیراهن عثمان قاتل خودشان بوده اند

Blogger mazloom said...
البته این نوع خیمه شب بازی ها تازی ندارد از زمان حضرت علی که ناکثین و قاسطین با این حربه قصد انحراف افکار عمومی به سمت دشمنی با علی را داشتند تا به اتش کشیدن عکس شاه در خرداد سال 1356 توسط ساواک برای صدور مجوز حمله به مردم تا به اتش کشیدن عکس امام(س) اما این روز ها کاملا متفاوت است با 14 قرن پیش ابتدا این مردم عرب جاهلی نیستنده و یاران اصلاحات مانند اهالی کوفه نیستند.این کار ها فقط تیشه به ریشه زدن به خوشان است

Anonymous oggi said...
روشن و واضح بود ! مثل هوای دم صبح!


موفق باشی

Anonymous راه حق said...
سلام آقا درود بر شما يه سري هم به ما بزنيد يا علي مدد.

Anonymous فراموج said...
سوالاتتان كاملا منطقي و درست است. ما هم اين سوال ها را داريم. اما بايد ديد كه كسي هست كه به اين سوال ها پاسخ دهد؟ اگر نيست بايد اطمينان پيدا كنيم كه شكمان درست است و اين كار توطئه بوده است

Anonymous محدثه said...
درود هموطن
خوشحالم کردید که سر زدید
مر30 از اطلاع رسانی خوبتون...
چه باید کرد؟؟؟اینا وا3 همه ی کارهای کرده و نکردشون 100تا بهونه دارند...
به امید پیروزی.
در ضمن با افتخار لینک شدید.

Anonymous سبزه و داس said...
درود
اولا ممنون که سر زدید
دوم اینکه سناریو سوزاندن عکس امام آنقدر تابلو و نخ نما بود که حالتی چندش آور به خود گرفته است
محرم را سبز نگه داریم

Anonymous غریبه said...
سلام میثم جان
ممنون که سرزدی.
حالا که دیده ن به جایی نمیرسن به خودزنی کردن افتاده ن.
"ما ایستاده می میریم اما
ذلت نمی پذیریم..."

Anonymous شورشگران said...
این همه خیمه شب بازی .. برای حفظ اقتدار جمهوری اسلامی و اسلام عزیز است .. كه انهم متاسفانه و خوشبختانه به عكس و اقتدار رهبر و پیامبر و امام و ... بستگی دارد ..
خامنه ای هنوز امام نشده است كه سوختنش به تعصبات جهانی معتقدین به مذهب را جریحه دار كند ..
مذهب و دین همیشه اقتدار پرست و تقدس گرا و شخص پرست است ...
ایا می شود عكس خدا را هم اتش زد ؟... شاید اره و شاید هم نه

Anonymous ابراهیمی said...
سلام دوست عزیز.این روزها برای مشوش کردن اذهان عمومی دست به هر عملی می زنن و از آن یک فیلم می سازند تا مثلا یک سند تاریخی علیه مخالفینشان بشود که کاملا برعکس از آب در میاد .به طور قطع و یقیقن آنها دانشجو نبودند و مزدورانی بودن که اجیر شده اند.

Anonymous سمیرا said...
سلام از اینکه به وبلاگم سر زدید متشکر و از هم چنین از تحلیل عالیتون ای کاش همه حرفها و تحلیلهای آگاهانه این روزها در اختیار همه قرار می گرفت .
کلا دولت کودتا لبریز از امور مشکوک است. از روش انتخابات تا زندان داری و زندان کردنها تا واکنشهای محقرشون آتش زدن و پاره کردن عکس امام هم یک تصفیه حساب با امام به وسیله افرادیست که شستشوی مغزی داده شده اند .تنفری که اینها از راه امام دارند به دلایل زیادیست یکیش هم باورهای اقتصادی امام و جدیتش در راه ندادن افراد سود جویی که به قدرت و ثروت با هر ابزرای که بشود-دلبستگی داشتند ،است .به هرحال این روزها روزهای قدرت حکومتی منفورین دهه اول انقلاب است و البته برگشت محبوبین آن دهه به قلوب مردم .با این ترفندهای حقیز هم کسی ولایت در کودتاچیها پیدا نمی کنه. با این کار احمقانشون باعث شدند اون قرائت جدیدی که لازم بود از آراء امام متناسب با این دهه صورت بگیره ممکن شد

Anonymous زمزمه said...
سلام
اگه صدا و سيما مي خواست عادل باشه و همه چيز رو اون طوري كه هست نشون بده الان وضعيت ما اين نبود ...
راستي تحليل خودتون خيلي خوب بود.

Anonymous ناشناس said...
سلام.من نظری دراین باره ندارموواقعا نمی دونمکی مقصره پس قضاوت نمی کنم...یه جمله به نظر من خیلی منطقیه که سعی میکنم بهش عمل کنم : به خاطر دنیای دیگران اخرت خودتون رو خراب نکنبن.

Anonymous غزل said...
سلام..
ممنون از حضور گرمت..
همیشه سبز باشی

Anonymous Arina said...
mesle hamishe ali bud.
be omide nabudie dolate kudeta!

Anonymous فرشته said...
سلام دوست خوبم
من با نظرات شما کاملا موافقم
این دروغ گویی شده جزء ارکان این مملکت

Anonymous هستیا said...
سلام
واقعا به نکته ی درستی اشاره کردین این قضیه واقعا مشکوکه امیدوارم روزی برسه که تموم این اتفاقات تموم بشه
ممنون از حضورتون
همیشه بهاری باشین

Anonymous آزاد said...
با سلام جنش سبز هويت خود را مديون امام و خط امام است و هيچگاه چاقو دسته خود را نمي برد
درود بر موسوي و دوستدارانش

سلام دوست عزیز مطلبت جای فکر زیادی داره

با مطالب:
از تصویر کاغذی تا تصویر ذهنی
پیام "محمد علی ابطحی" به امضاء‌ کنندگان تومار آزادی ایشان
محرم را زنده نگه می داریم
زهرا رهنورد بزودی پرده نقاشی بزرگی را به نام ندا آقاسلطان و جان‌باختگان جنبش سبز پرده نمایی می کند

Anonymous نویسنده said...
سلام دوست من،ممنون که منو با وبلاگ خودت اشنا کردی
به نکته قابل تاملی اشاره کردی،این توطئه علیه ملت که واسمون کاملا روشنه،
اما مطلبت برای انهایی که طبل روشن فکری را میزنند و گوشهایشان نمیشنود،واقعا قانع کننده هست البته اگر واقعا جبه نگیرن
دوست من ،وبلاگت خیلی متفاوته،و البته خیلی خوب!!اگر اجازه بدی ادد کنم تا همواره از مطالبت اگاه باشم؟

Anonymous ناشناس said...
سلام
متشکرم
اما از دید من این جنبش مشخص بود که شکست خواهد خورد.
313h.com

Anonymous سبزبانو said...
سناریو بودن این اتفاق که مثل روز روشنه و صداوسیمای میلی هم که ید طولانی در این زمینه داره ...
تممام اتفاقات برای به حاشیه کشوندن صدای سبزها ست که انگار هرچی آقایان محترم سعی میکنند خاموش بشه بلندتر هم میشه.
در پناه خدا

Anonymous نویسنده said...
سلام،با همین اسمس که روی سر در زدم،"زنده باد جمهوری اسلامی"
ممنون

Anonymous faeze said...
salam meisam jan
kheili mamnun ke vagheiat ro be hame etela midi
hamishe barat arezuye salamatio movafaghiat daram
kheili
kheili
kheili
kheili
kheili
mahi

Anonymous ناشناس said...
خوشحالم که سبزی

d;

Anonymous محسن said...
سلام
آپم با تیتر تظاهرات 63 درصدی ها

Anonymous علیرضا said...
سلام....ایناکه نافشون رو با دروغ بریدند این هم یکیش ..البته دوستان اینها میخواستن جاروججال راه بیافته ولی خداروشکرما صبوریم وبا صورت به زمین خوردند امیدواریم که این جنبش موفق بشه واز زیربار این ستم روز افزون خارج بشیم.همیشه سبز باشید
یاعلی

Anonymous گرگ دونده said...
کاملا موافقم. ناقص العقل ها.. بیسوادها... کوته فکران هستند که همچین سناریویی مشابه کارناوال ظهر عاشورا را باور دارند.

Anonymous سید مرتضی said...
سلام اخوی
ظاهرا خیلی منطقی به نظر می رسه و این متن رو میشو از واقعیات امروز جامعه نامید
به امید بر ملا شدن حقیقت پشت پرده
بدروداخوی

Anonymous ترنم said...
سناریو نویسی خوبی بود ... برعکس تاریخ مصرفش هم تمام نشده چون مردم ما همان مردم 65 اند.

مطمئن باشید این اقایان که می نشینند سناریو ترانه موسوی و سعیده .... و عکس امام را می نویسند مردم را خیلی خوب می شناسند

Anonymous ناشناس said...
سلام دوست عزیز چون می دانم شما صادقانه امام را دوست دارید و این مطلب را نوشته اید برایت پاسخی می نویسم. در صدد قانع کردن شما نیستم و در صدد دفاع از طرف مقابل هم نیست. در مورد فیلم عزیزم فیلم را خود کسانی که عکس را آتش زده اند گرفته اند و در یو تیوب در انترنت گذاشته اند. هر چیزی که از سیما پخش می شود که الزاما خودشان فیلم بردای نکرده اند که.
اما این که آیا سبزها عکس امام را پاره می کنند و آتش می زنند باید بدایند که متاسفانه و صد متاسفانه دایره این سبز اینقدر وسیع است که از رضا ربع پهلوی گرفته تا مجاهدین خلق را در بر می گیرد و تنها هدف مشترک سرنگونی جمهوری اسلامی است. بنده در خارج از کشور زندگی می کنم با کمال تاسف هم روز رای گیری بعد از سه ساعت رانندگی به یک شهر دیگر به موسوی رای دادم و صریحا می گویم پشیمان هستم. این بماند. اما چند روز پیش ماشینم نیازی به تعمیر داشت که سرراه تصمیم گرفتم به یک گاراژ بروم و کارش را انجام بدهم. بدلیل گزیده شدن های متعدد از از جماعت ایرانی در این کشور تصمیم داشتم به گاراژی بروم که ایرانی نباشد. خلاصله سر راه ایستادم و وارد گاراژ که شدم دیدم طرف ارمنی است و گفتم خوب من ماشینم این اشکال را دارد و طرف هم گفت بین 50 تا صد دولار هزینه اش می شود بستگی به اینکه جقدر وقت بگیرد. خلاصه ماشین را که برد روی جک دیدم که از اتاقک کوچکی که اون پشت با شیشه جدا شده مثلا دفتر گاراژ است صدای صحبت فارسی می آید. و کسی با تلفن داره فارسی صحبت می کنه. با خودم گفتم ای داد بیداد که این گاراژ هم صاحبش از بخت بد ما ایرانی از آب در اومد. پشت تلفن داشت سفارش می کرد که به راه پیمایی 16 آذر یادتون نره برید خیلی مهمه و از این حرفها. کلی آموزش می داده و تشویق می کرد. بعد که تلفنش تمام شد اومد بیرون من هم شروع کردم به فارسی صحبت کردن و خوش بش طرف گفت که از مجاهدین خلق بوده و برادرش محکوم به اعدام شده بوده و بعد عفو خورده و آزاد شده و فرار کردن عراق و چند سالی آنجا بودن وبعد هم راهی خارج از کشور شدن. گفتم عجیبه که شما حامی موسوی هستید. با یک فحش خیلی بد خواهرانه گفت اون خوار... بیشتر از همه آدم کشته و مجاهدا را شکنجه داده اما هدف اصلی این است که این نظام سقوط کنه مهم نیست بدست چه کسی بعد به حساب موسوی هم میرسیم اما یه تخفیف میدیم و اعدامش نمی کنیم. خلاصه من هم با سرتکان دادن تاییدش کردم و ماشینم که آماده شد 320 دولار ناقابل هم بخاطر ایرانی بودنمان برایمان آب خورد. خلاصه دوست عزیزو شک نکن که این آب گل آلود صیادان بسیاری دارد و کسانی هستند که اهانت به امام کمترین کاری است که می کنند. جناب اکبر گنجی را شما از نزدیک ندیده اید بنده خیلی خوب از نزدیک می شناسم مثل آب خوردن به پیامبر و امام حسین اهانت می کنه اما آن چیزی که شما در روزنامه ها می بینید واقعا خیلی گوشه کوچکی است از نیات پلید اینها حالا همین آقای گندی هم سبز پوش شده. موفق باشید. به امید اینکه همچنان دوستدار امام بمانید

Anonymous فرزانه said...
سلام
حالا من یه سوال تازه مطرح می کنم اون آقای فدایی امام که داشت فیلم می گرفت نمی تونست عکس امام رو از دست طرف در بیاره تا آتشش نزنه؟؟؟

Anonymous ساناز said...
من طرف موسوی نیستم!
ولی انصافا این امام امام که میگید میدونید کی بود از کجا یه هو ظاهر شد من که قبولش ندارم به هیچ عنوان پدر بزرگ من یکی از انقلابیون وحشتناک بود دایی بنده در راه انقلاب شهید شد ولی پدر بزرگم میگه خمینی وقتی اومد ایران دیگه اون خمینی نبود!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous ساناز said...
جواب نظرتون رو باید خصوصی بدم ولی اینجا گزینه ای واسه خصوصی کردن نظر پیدا نکردم!!!

Anonymous ziya said...
سلام
ممنون یازدید و پیامتون
با اجازه شما را لینک کردم

Anonymous saghar said...
سلام
خسته نباشيد يعني خيلي خيلي خسته نباشيد
وبلاگت فوق العادس اينو بدون هيچ مبالغه اي ميگم خيلي خوب مي نويسي
واقعاً نمي دونم چي بايد بگم ولي دوست دارم بدوني كه از وبلاگت جداً خوشم اومد
نظرم هم:
راستش من به نكته اي كه توي پستت گفته بودي دقت نكره بودم كه چرا اين آدم ها سر ندارند ولي حالا كه متوجهش شدم موندم تو اين كه واقعاً چرا سر ندارند؟؟؟!!!
چيزي كه واضحه اينه كه نميشه به اين به قول خودت حضرات ثابت كرد كه اين مردم مردم سال 65 نيستند خس و خاشاكي هم كه گفتيد نيستند كه بي شعور باشند و چيزايي كه شما نمي خوايد بفهمند رو مي فهمند!
بگذريم راستش من مي ترسم آخرش سر خودمو به خاطر حرفايي كه بعضي جاها مي زنم به باد بدم!
خدا خودش بهم رحم كنه كسه ديگه اي كه اين روزا رحم حاليش نيست!
راستي مرسي كه از وبلاگم ديدن كردي!
بازم بيا خوش حال ميشم
sweetiegirl.persianblog.ir

سلام
ممنون از پیامتان
شرمنده اگر کمی دیر شده مشکل داشتیم رفع شد
اما در مورد مطالب که مرا دعوت به خواندن فرمودید در کل مطالب جالب و قابل تاملی بود
حتما نه صورت داشتند نه تصاویر ماهواره ای بود!!!
این هم از بازی حکمان زمانه بود که خنثی شد
راستی از آشنایی شما خوشحالم
با تبادل لینک موافقید؟ خبربا شما

شهادت امام حسین و یارانشان هم برشما و خانواده محترمتان تسلیت باد
موفق سربلند باشید

Anonymous خسرو said...
سلام ممنون از حضورتون.مطالبتون خوب و جنجالیه فقط حیف که فایده نداره! راستش من از رییس جمهور خوشم نمیاد بهش رای هم ندادم!به رضایی رای دادم...
ولی الان کارهای مهندس موسوی رو فقط ضربه زدن به پیکره ی اصلاحات میدونم
موفق باشی

Anonymous آرش said...
با سلام و تشکر از حضور سبز شما در وبلاگ بنده و نظر دادن نسبت به آن، بسیار از یافتن دوستانی سبز مثل شما خوشحال و مسرور می شوم.
جسارتا شما را با این آدرس (که ظاهرا جدید است) لینک کردم.
امید است که ایرانی سبز، آباد و آزاد داشته باشیم.
همین!
یاحق

Anonymous تمنا said...
سلام آقا میثم عزیز
ممنون که بهم سر زدید
واقعا درست میگید.اگه کسی از سبزها اون عکس رو پاره کرد پس حتما صورتش رو هم باید میگرفتن و همه اینا یه معنی بیشتر نداره و اون اینه که یه نفر از خودشون عکس رو پاره کرده تا ما ها رو بدنام کنه
سبز باشی دوست خوبم

Anonymous ناشناس said...
سلام
اولین کسی هستی که با خوندنه مطلب وبش حال کردم...
دمت گرم خیلی باحال بود
خسته نباشی جناب!
شب یلدا خوش بگذره...!!
babye

Anonymous سپیدار said...
سلام
مطلب خوبی بود.به نظرم این سناریوشون از بقیه خیلی تابلو تر بود!!! که اصلا هم نگرفت...
هرکسی براش این سئوال پیش میاد که با وجود اون همه گاردی و لباس شخصی و خبرنگاران دلسوز(!) صدا و سیما در 16 آذر چطور این کار انجام شد؟!
یه نفر که اون موقع اونجا بود برام تعریف میکرد اصلا اون قسمتی که عکسا پاره شده بود جوری مامورا و لباس شخصیا کیپ تا کیپ هم ایستاده بودن که اصلا هیچ دانشجویی نمیتونست بره اون قسمت!!!

Anonymous ساغر said...
سلام
من كه موافقم و شما رو با كمال افتخار لينك كردم!
راستي شب يلدا رو تبريك و عروج ملكوتي آيت الله منتظري رو به شما تسليت ميگم!
ُُsweetiegirl.persianblog.ir

Anonymous حريت said...
مافياي قضاوي در رژيم ولايت فقيه4

Anonymous هستی said...
چی بگم دلم گرفته همه جا رو غم گرفته!

Anonymous زینب said...
سلام.
حرکت های صدا و سیما ی ضرغامی که این مدت دیدنی بود واقعا ...