وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه
سخنی برای این روزها

بعضی از حرفها،سخنان، تاریخ مصرف ندارند یعنی کاربردشان محدود به زمانی غیر از زمان بیان آن هم می باشد.

چند روز پیش به طور اتفاقی در اینترنت نظرم به سخنان مسعود پزشکیان نماینده دلیر مردم تبریزجلب شد که در اعتراض به برخوردهای صورت گرفته با مردم بعد از انتصاب (بخوانید انتخاب)محمود ا.......د به ریاست جمهوری در مجلس شورای اسلامی به زبان آورده بود.

سخنانی که با شهامت و شجاعت در 7 تیر 1388 در صحن علنی مجلس مطرح شد.

بی اختیار یاد اتفاقات عاشورای 88 افتادم که چند روزی از آن می گذرد،یاد تهدیدات بعد از این اتفاق و توهین به مردم و....

عین سخنان این نماینده را در زیر نقل می کنم.امیدوارم با حوصله و دقت بخونید و نظر هم فراموش نشه:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود به روان پاک بنیانگذار انقلاب جمهوری اسلامی ایران،حضرت امام و به یاد شهیدانمان و با عرض تسلیت به خاطر شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانشون.من به سرعت مطالبم رو خدمت شما بزرگواران عرض می کنم. با تایید بر قانون مداری و بیانات مقام معظم رهبری بر اساس همون قانون دلم می خواد چند تا حرف بگم خد مت شما .

شهید بهشتی می فرمایند که من برخورد تلخ صادقانه را بر شیرینی برخورد منافقانه ترجیح می دم .

شهید مطهری در کتاب داستان و راستان مثالی از حضرت علی و یک مسیحی رو میاره .که کار به دادگاه می کشه به خاطر زرهی که از حضرت علی گم شده بود و دست مسیحی بوده.در دادگاه حضرت علی که معصوم هست ،محکوم میشه وچون شاهد نمی تونه بیاره مسیحی آزاد میشه یعنی علی هم در دادگاه باید حکم داشته باشه وبتونه شاهد بیاره تا بتونه حرفش رو به کرسی بشونه.

در جامعه ای که ما زندگی می کنیم راحت به هرکسی دلمون بخواد تهمت می زنیم افترا می بندیم بدون اینکه به دادگاه رفته باشیم و بعد آبرو رو می ریزیم و بعد می گیم همه چیزو درست باید ببینیم و قانونی و باید قانونی دید.

حضرت علی در نامه اش به مالک اشتر می فرمایند که : هوای نفستو جلوشو بگیر و جلودار عملت باش.انصاف را مراعات کن در اونی که دوست داری یا دشمن می داری. با تمام وجودت به مردم مهر بورز عشق بورز و از مردم دفاع کن.

برای مردم مثل یک حیوان وحشی نباش که به جونشون بیفتی و لت و پارشون بکنی . این مردم دو دسته هستند یا برادر دینی تو هستند یا در خلقت با تو برابرند .

گرفتار میشن،مشکل دارند،خطا می کنن،عمداً و یا سهواً .بگذر از اینا. با رحمت وگذشت با اینا برخورد کن. اینا مردمن باید با گذشت با مردم برخورد کرد.سهواً و عمداً اگر اشتباه بکنن. در آخر میگه تو رو به اینها داریم امتحان می کنیم.

وقتی می تونی گذشت کنی گذشت کن وقتی می تونی مداخله تند نکنی،تحریک نکنی،نزنی،نزن .

نگو من امیرم، امر می کنم دیگران اطاعت باید بکنن.

نگو من امر می کنم هرکی صداش در بیاد پدرش رو در می یارم.

این مردمه، با مردم مثل مردم باید برخورد کرد و مثل انسان برخورد کرد .و با انسانیت اگر ما راه علی رو بریم حرف علی رو گوش بدیم،منصفانه به همه گوش بدیم و مثل یک انسان دوست و دشمن خودمون رو هم منصفانه باهاش برخورد کنیم قطع به یقین تمام غائله ها می خوابه تمام مشکلات حذف میشه ولی وقتی جانب یکی رو بگیریم فقط یک صدا رو بلند کنیم و اجازه ندیم دیگران حرف بزنند و هرکی حرف زد انگ بهش بچسبونیم اونوقت معلومه چه اتفاقی میوفته،حالا هرچقدر هم فریاد بکشیم اصلاحش کنیم،اصلاح نمیشه انصاف رو باید مراعات کنیم صدا و سیما باید انصاف رو مراعات کنه سیستمهای و نظامی امنیتی باید انصاف رو مراعات کنند(صدای اعتراض نماینده های به ظاهر اصولگرابلند می شود ) ما حق نداریم خلاف قانون با انسانها برخورد بکنیم (صدای اعتراض معترضین همچنان به گوش می رسد که قصد دارند مانع ادامه نطق شوند) اگر شما معتقد به مقام معظم رهبری هستید صبر کنید من حرفم رو بزنم ،نپذیرید.

نپذیرید.بیبینید اگر ما ولایتی هستیم ، ملت شریف ایران بداند این پیام مال حضرت علی است این رفتار،رفتار حضرت علی است .خودتون قضاوت کنید بینی و بین الله ما علی گونه عمل می کنیم یا بر اساس نگاه خودمون ،گروه خودمون و دسته خودمون عمل می کنیم این قضاوتی است که ملت باید بکنن، شما هم باید بکنین و این امتحانی است که خداوند بین ما و شما و آخرت خواهد کرد.نه اینکه ما فرض کنیم بلند شیم و هرچی دلمون خواست بگیم و هرکی خواست حرف بزنه 2-2و 4-4(اشاره به اعتراضها در میان نطق) و هر چی که هست والسلام .

نطق این نماینده را می تونید از لینک زیر دانلود نمایید:

http://rapidshare.de/files/48939700/Pezeshkian.3gp.html

نظر یادتون نره.

برچسب‌ها: , ,

45 Comments:
سلام میثم آقا
حرفات طلاست ولی کی گوش میده اینا از اسم علی استفاده می کنند و راه معاویه رو میرن...!!
دریغ و درد!

Anonymous ناشناس said...
احمــــــــــــــق

Anonymous ناشناس said...
salam dadash.eyvala.manam be onvane ye azari zaban eftekhar mikonam.vali che fayde in yazide zamune hame jaro be khako khun keshidemashalah ye dune yazid 2 ta 3ta.....ye naslan ke bayan rishe kan beshan.khodaya be haghe ali ghasamet midam daste inaro vase tamame donya ru kon...
mesle hamishe ali bud......
kash...

Anonymous reza said...
سلام.بیانه شماره 17 موسوی را چگونه باید دید.
ستاد آموزش و ماموریت زنان حامی ولایت در برج سفید
پیغام تسلیت احمد منتظری فرزند آیت الله منتظری به میر حسین موسوی

سلام دوست گرامي.
با تصميم مدير وبلاگ لينك شديد.
اگر مايل هستيد ميتوانيد با عنوان سخن ارديبهشتي لينكمان كنيد.
به اميد ديدار.

Anonymous شکوفه said...
ای کاش حکومت علی تو این زمونه هم اجرا میشد

Anonymous قله سبز said...
درود بر میثم عزیز و بازدیدکنندگان سبز این وبلاگ.خیلی جالب بود

Anonymous محمود said...
سلام
جناب میثم خان
خیلی ممنون به وبلاگ من سری زدی و نظر دادی ولی متاسفانه من اصلا به مسائل سیاسی علاقه ای ندارم چون من اصلا تو ایران زندگی نمی کنم.

برای ارمانهات ارزوی موفقیت می کنم

Anonymous ایران دخت said...
سلام.خیلی عالی بود.اما مخاطبین اصلی گوشهایشان کر است.
پایدار باشد و مستدام تا بهار آزادی

Anonymous ناشناس said...
سلام ممنون که به وبم سر زدی ولی با عرض معذرت من با نظر شما در این خصوص موافق نیستم و راه و روش جنبش سبز رو اصلا درست و منطقی نمی دانم ان شاالله خداوند هدایتشون کنه
مهدی

Anonymous ناشناس said...
سلام دوست عزیز...
ایران یک کشور با تمدن... کشوری که کوروش و داریوش و مصدق و ... رهبریش می کردن..الان دست یک مشت آدم بی لیاقت افتاده..
کشوری که الان ما توش زندگی میکنیم فقط ملیت مردمش ایرانی است ..حتی اسمش هم ایران اسلامی شده...
همه باهم دوباره کشوری سبز با نام ایران با افتخارات ایرانی و با مردمی سبز ایرانی می سازیم...

مرگ بر برادر کشی....

Anonymous مقداد said...
سلام ممنون که به وبلاگ خودت سر زدی، در ضمن من شما رو لینک کردم.مر30

Anonymous نیلوفر said...
بسیار عالی بود با تبادل لینک موافقین

Anonymous آمنه said...
سلام دوست عزیز .استفاده کردم و در عین حال لذت بردم از شجاعت مردانی که هنوز بر اصول خود پایبندند و برای منافع خود ارزشها و حقها را لگد مال نمی کنند.جنبش سبز پیروز است !

Anonymous سید حسینی said...
ممنون که خبر کردید. سپاس بسیار

Anonymous م.ج said...
سلام
حرف علی (ع) بی نظیر و البته نسخه ایه برای تمام قرنها
مهم اینه این صحبتها برسر کسی که حقشه چماق بشه
پیامبراکرم: از فتنه های آخرالزمان نگران نشوید چرا که فرقان است و سره را از ناسره بازمینماید
موفق باشید.

Anonymous دختر سبز said...
دوست عزیز این ها فقط با اسم اسلام میان جلو... وگرنه براشون مهم نیست!!

Anonymous علی said...
سلام
مرسی
تازگیا از سیاست بیزار شدم

Anonymous ستاره said...
سلام دوست عزیز مطلب بسیار جالبی بود
به امید روز پیروزی

سلام.ای کاش جرات ها در مجلس کمی بیشتر بود.سبز باشی.

Anonymous ایزدیار said...
سلام عزیز ممنون از حضور سبز شما از مطالب خوب شما استفاده کردم اما چه می توان کرد با دلها و قلبهایی که بر آنها مهر زده شده است؟چه بگویی چه نگویی فرقی نمی کند.به امید بیداری عمومی همه ملت ایران.سبز باشی

درووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

خوفي؟

ممنون که مسافر کالسکه ما شدي

جالب بود.

هیشکی نیس که بدرد ماها گوش بده
دارن تک به تک سبزها رو میکشن یا زندانی میکنن بهد هم میگن تعدادتون کمه


بازم بين مسافرا ببينمت خوشحال ميشم

خوش باشي

بدرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود تا درودي دوباره

Anonymous ناشناس said...
سلام آقا میثم گل واقعا قشنگ نوشتی به امید اون روز که به فکر انسانیت و حق آدمها هم فکر کنن و آزدی بدن برای زندگی کردن .
من این روزها خیلی تو عالم سیاست پرسه نمیزنم و کاری ندارم چون مشکلات اجازه نمیده بفکر خودم هم باشم .

Blogger elnaz said...
من الان ثبت نام کردم کامنت قبلی هم مال من بود . بنظر من اگه اوضاع و جو رو به اختشاش و ناامنی بره تاریخ ثابت کرده که تو اون وضع و شرایط فقط دشمن سود میبره و ما این رو نمیخوایم. مثلا آقای ر ف س ن جا نی که ادعای رهبری میکنه و بنظر اصلا صلاح نیست همچین کاری . یا آمریکا که برای خونه های ما هم داره نقشه میکشه که چطور حتی املاک پدری ما رو صاحب شه .
انشالله که بخیر میگذره . توکل به خدا .

Anonymous بهار said...
سلام.حرف های زیبا و دلنشینی بود.حرف حق همیشه زیبا هست.
متاسفانه به تنها چیزی که اهمیت نمیدن امنیت و آرامش و این مردم هستن.عامل اصلی این اختلاف نظر ها و اعتراض ها هم که دیگه خبری ازش نیست.ماشاالله اینقدر صدا و سیما مشغوله که هراز گاهی یادش میفته و یه تصویری ازش پخش میکنه.ممنون دوست عزیز.سبز باشی.

Anonymous ناشناس said...
آنهائي كه پيروان ولايت فقيه را به بي ليلقتي متهم مي كنند خودشان بي لياقت و احمق هستند آنهااز مردم وحشت دارند واقعا دراين روزهامدعيان به اصطلاح دمكراسي آزمون خودشان را بخوبي پس دادند و براي همه مشخص گرديد كه آنهاطرفداردمكراسي نيستند بلكه طرفدار جاه و مقام اند و بخاطر حكومت چند روز ه دنيوي با بيگانگان همراه شده اند راستي دنيا چه ارزشي دارد چرا از خواب غفلت بيدارنمي شويد چرا مدم را متهم مي سازيد گناه اين مردم چيست كه اين همه مورد اهانت شماها قرارمي گيرد
مرگ برآمريكا
مرگبراسرائيل
مرگ برانگليس
مرگ برمرفهين بي درد

Anonymous ناشناس said...
درازل پرتو حسنت زتجلي دم زد
عشق آمد آتش برهمه عالم زد

Anonymous فاطی said...
سلام دوست من
خوبی؟ منم خوبم...
ممنون که اومدی...
وب جالبی داری...
بازم بیا...
منتظرم...

Anonymous فاطی said...
سلام دوست من
خوبی؟ منم خوبم...
ممنون که اومدی...
وب جالبی داری...
بازم بیا...
منتظرم...

Anonymous م.ج said...
بازم سلام
حرف امیرالمومنین چماق نیست امااز قرآن هم بالاتر نیست
قرآن رو برسر نیزه کردند تا علی را زیرسوال ببرند(درکل گفتم). حرفایی که دراین پست زده شده کاملا درسته.تو این ماجراهای پیش اومده مقصر یا مقصرین کیا بودند بماند....

راستی این عکس...!

Anonymous reza said...
وقتی نظام یعنی رهبر شعار مردم هم می شود علیه رهبر!

احتمال مهاجرت اعتراضی سید حسن خمینی وبیت امام به نجف

Anonymous nazanin said...
salam khobid?mamnon ke omadi be weblogam. webe jalebi darid. omidvaram hamishe moafagh abshi

Anonymous سمیرا said...
مي‌خواهم مهرباني را بياموزم

موسم نيلوفرانه ی من شما را مي‌خواند...

سلام . ممنون از حضورتون

راستش اقا میثم من زیاد به مسائل سیاسی علاقه ندارم ترجیح میدم وارد بحثتونم نشم...
با یه پست جدید اپ هستم
مسرور میشم از تشریف فرمایییتون...
سرفراز باشید
بدرود تا درودی دیگر.....

Anonymous سمیرا said...
مي‌خواهم مهرباني را بياموزم

موسم نيلوفرانه ی من شما را مي‌خواند...

سلام . ممنون از حضورتون

راستش اقا میثم من زیاد به مسائل سیاسی علاقه ندارم ترجیح میدم وارد بحثتونم نشم...
با یه پست جدید اپ هستم
مسرور میشم از تشریف فرمایییتون...
سرفراز باشید
بدرود تا درودی دیگر.....

Anonymous سلمان said...
سلام دوست عزیز
من طرفدار احمدی نژاد هستم و خواهم بود چرا می خواهی مسائل را بد جلوه بدهی مرد باش قشنگ مناظره کن ولی اینکه تو از بی عدالتی دم می زنی که وارث آن دولت های قبلند عزیزم ما ولایتی هستیم یعنی شیعه هستیم یعنی مسلمان هستیم و یعنی یکتاپرست عزیز دلم تو موسوی هستی مبارک من احمدی نژادی هستم هر وقت توانستی در وبلاگت عادل باشی و به کسی توهین نکنی اونوقت سبز علوی هستی وگر نه سیز عموی هستی
در ضمن ولایت فقیه را با مراجعه به کتاب استاد شهید مطهری بخوان
در مورد موسوی فقط این را بدان ما پیرو ولایتیم یار امامیم و هر کس باشد چه موسوی و چه احمدی نژاد از خط ولایت پا پیش نهد پاهایش را قطع خواهیم کرد نمونه آن شعارهای میلیونی عاشورائیان
آیا بودی ؟ مطمئنا" خیر
و بدان چه کس در نظرات از شما حمایت می کنند کسانی که ایران را بدون اسلام می خواهند
به هر حال سبزت را دوست ندارم زیرا یاد گرفتیم از کودکی تا الان به سبز احترام بگزاریم ولی سبز علوی
سبز فقط سبز علی
رهبر فقط سید علی
شاد باشی هموطن مسلمان

Anonymous مدیر وبلاگ said...
سلمان عزیز
نظرت را خواندم اما سطر به سطر و گفتار به گفتار آن سراسر خود بزرگ بینی بود و پر از ایراد. می خواهی ایراداتت را بشنوی ؟
قبل از هر چیز ممنونم که مرا دعوت به مناظره کردی گرچه این را نیز به حساب خودت با تحقیر عنوان نمودی و با عنوان جمله ((مرد باش قشنگ مناظره کن)) خود را مرد فرض کردی و طرف مقابلت را ....
این خود بزرگ بینی نه تنها در تو دوست عزیز بلکه در اکثر قشر خاصی از جامعه وجود دارد.
می خواهم ایرادات و اشکالات سخنانت را بشمارم آیا طاقت شنیدنش را داری؟
1- می گویی من طرفدار ا.......د هستم و خواهم بود یعنی فارغ از رفتارهای احتمالی آتی ایشان در آینده همچنان طرفدار ایشان خواهی بود.امروزه وقتی از مهندس میرحسین موسوی حمایت می کنیم می گویند ایشان تغییر کرده اند می گویند ملاک حال افراد هست حال شما از طرفداری خودتان در آینده از ا.......د می گویید.یعنی از عدم تغییر ایشان اطمینان دارید دو حالت بیشتر وجود ندارد یا از آینده خبر می دهید و غیب گو هستید یا آنچنان ایشان را بت خود قرار داده اید که نتیجه اش این سخنان است که تحت هر شرایطی باید طرفدار ایشان بود.
2- در ادامه گفتی اینجانب می خواهم مسائل را بد جلوه بدهم.آیا برخورها و رفتارهایی که با معترضین شد را نمی دانید ؟یا اینقدر غرق در رفتار و سخنان گهربار محبوب خود شده اید که فرصت تفکر ندارید ؟ کدام سخن و حرف در این وبلاگ خلاف واقع بوده است.حتی اگر یک مورد یافتید حق به جانب شما .
آیا این که رادیوی ملی خبر نوه دار شدن یکی از نزدیکان ا.......د را پخش کرد بد جلوه دادن مسائل است ؟
آیا اینکه یکی از حامیان ا.......د می گوید مردم در خانه مرغ و خروس نگه دارند تا تخم مرغشان تامین شود بد جلوه دادن مسائل است؟
آیا اینکه ا.......د می گوید آمریکاییها برای جلوگیری از ظهور امام زمان (عج) برنامه دارند بد جلوه دادن مسائل است؟
آیا اینها واقعیتهایی نیست که باید بپذیریم مطرح شده اند و ............
باز هم بگویم ؟
3-گفتی مرد باش و مناظره کن.یعنی خود را مرد فرض کردی و طرفت را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این خود بزرگ بینی نه تنها مختص شما دوست عزیز بلکه دربسیاری از همفکران شما وجود دارد.
4-گفتی اینجانب از بی عدالتی صحبت می کنم که وارث آن دولتهای قبلند.دوست عزیز کمی مطالعه کن و بپذیر نارضایتی مردم در این دوره بسیار فراتر از هر دوره دیگری است.این را می توان از وضع موجود جامعه لمس کرد.به گردن نگرفتن مشکلات که بابت سو مدیریت است و نسبت دادن آن به گذشته نه تنها از لحاظ اخلاقی صحیح نیست بلکه در بعد شرعیش نیز می تواند تهمت و دروغ باشد چیزی که امروز آقایان ترسی از بیان آن ندارند.
4- گفتی هر وقت توانستی در وبلاگت عادل باشی و به کسی توهین نکنی سبز علوی هستی وگرنه سبز عموی (درستش اموی می باشد غلط نوشتی دوست عزیز) هستی
ابتدا مجدد تاکید می کنم در این وبلاگ سعی بر این شده است که مطالب توهین آمیز نباشد و تنها بر مبنای منطق و مستندات صحبت شود.بگذریم
می خواهم بپرسم شما که می گویی شیعه هستی،مسلمان هستی و یکتا پرستی بر مبنای چه صلاحیتی به خود اجازه می دهی کسی را که به هر دلیلی (حتی رعایت نکردن عدالت در وبلاگش –حتی مسایلی بزگتر از این) سبز اموی بنامی ؟
کجای دین اسلام این اجازه را به شما و امثال شما داده است که کسی را اموی بنامید ؟
همین رفتار زشت،زننده و کریه باعث روی گرداندن جوانان از دین شده است.
روز قیامت که پرده ها کنار رفت مشخص می شود چه کسی علوی بوده است و چه کسی اموی .تا آن روز نه شماو نه من و نه شخص دیگری صلاحیت این را نخواهیم داشت که یکی را اموی بنامیم و دیگری را علوی. اگر اینکار را کردیم آن دنیا باید پاسخگو باشیم.البته اگر به آن دنیا اعتقاد داشته باشیم و اعتقادمان در حد شعار نباشد.
5- گفتی هر کس بخواهد از خط ولایت پا پیش نهد پاهایش را قطع خواهیم کرد .این اجازه را چه کسی به شما داده ؟
شما مرجع قضایی هستید ؟ مرجع نظامی هستید ؟چرا این همه خشونت ؟ غیر از قطع دست وپا و به جان جوانان مردم افتادن تبحر دیگری هم دارید؟
ادامه در کامنت بعد

Anonymous مدیر وبلاگ said...
6- گفتی ((نمونه آن شعارهای میلیونی عاشورائیان آیا بودی ؟ مطمئنا" خیر .))
باید بگویم افتخارم این است که در جمعی که به مسلمانی توهین ناروا می شود و تهمت ناروا می زنند و فحاشی می کنند حضور نداشته ام.جمعی که خود را مسمان می دانند ولی انواع کلمات ناپسند را با دلایل واهی و زاییده فکر خود به مسلمانی دیگر نسبت می دهند و مسائلی که خود بهتر می دانی و بهتر است سکوت کنم.
7- گفتی ((و بدان چه کس در نظرات از شما حمایت می کنند کسانی که ایران را بدون اسلام می خواهند.))این نیز از آن نوع تهمتهاست .با چه حقی به خود اجازه می دهی من و همفکرانم را متهم کنی که ایران را بدون اسلام می خواهیم.البته این را اضافه کنم من ایران را بدون اسلام می خواهم اما بدون اسلامی که شما و امثال شما به وجود آوردید نه اسلام واقعی که کاملترین دین است و همواره می توان هزاران هزار نکته تازه در آن یافت.اسلامی که با رافت و گذشت و مهربانی با مردم برخورد می کند نه اسلامی که می خواهد پا قطع کند و ....
8- گفتی سبزم را دوست نداری .من مانند شما تمایلی ندارم که همه را مانند خود بکنم. هر کسی آزاد است آن گونه که دوست دارد بیاندیشد،دوست داشته باشد و انتخاب کند.
من هم سبز شما را دوست ندارم سبزی که هر سبزی غیر از خود را اموی می داند و می خواهد دست و پا بشکند .
ایرادات و اشکالات دیگرت باشد برای بعد.
فقط کمی تفکر کن.
در پناه حق

Anonymous ساغر said...
سلام

مرسي كه به وبم سر زدي

Anonymous ساغر said...
ستاره ها وقتي ميشكنن ميشن شهاب

اما وقتي دل ميشكنه ميشه سوال بي جواب

Anonymous علی said...
غربت مکان نیست ، جای ی دوری نیست
غربت ریشه دارد در باور ِ ما
غربت نگاه ِ ماست در امتداد ِ هستی
غربت را به یک سلام ِ آشنا از خودت دور کن


سبز باشی و بی کران

Anonymous سارا said...
من یه سوال دارم ... این اقایون مخالف حکومت فعلی اگر فکر میکنن خودشون علی هستن ومخالفینشون عمر که باید بگم امام علی در شرایط مشابه سکوت کرد و گذاشت عمر در حکوت بمونه پس چرا این اقایون دارن گریبان چاک میکنن و مردم رو تو کوچه خیابون به کشتن میدن... هر چند که در شرایط کنونی من نه علی میبینم نه عمر... تنها یک خلق نادان می بینم که از ابتدای تاریخ تا به حال همیشه و در تمام دورانها بودند خواهند بودبه قول سینوهه پزشک فرعون مصرکه چهار هزار سال پیش نوشته مردم در اینده لباسهای متفاوت به تن خواهند کرد و موههاو ریشهایشان را به گونه ای متفاوت خواهند اراست و تنها چیزی که در انها تغییر نخواهد کرد حماقت انها خواهد بود ... در ضمن به نظر من رییس جمهور فعلی در مسئله رحیم پور مشایی نشون داد که همچین به سخنان رهبری پایبند پایبند هم نیست و اگر چشم بینایی در میان طرفداران این اقا باشه نباید از این مسئله به راحتی بگذره...موفق باشید

Anonymous ناشناس said...
اي بابا چقدر گشتم دنبال جايي كه نظر بدم
ممنون كه به من سر زديد
كاش حكومت عدل علي همه جا حاكم بشه

Anonymous ناشناس said...
اسممو كه نشد بنويسم (پرسپوليسي ام)

Anonymous sara said...
سلام..نیمه سیاسی..آپم...

Anonymous hamed said...
سلام دوست عزیز
عذر خواهی من رو بپذیر که دیر به بلاگت سر زدم. واقعا این مدت دسترسی نداشتم و سخت گرفتار بودم. آدرست رو اصلاح کردم. اگه تمایل داشیتی لینک بده. با آرزوی سربلندی و پیروزی برای ایران و در ادامه برای همه جهان!