وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه
قضاوت با شما

پست قبلی را نوشتم. داشتم کامنتهاشو بررسی می کردم که رسیدم به نظر یک دوست حامی ا.......د که زحمت کشیده بود و چند خطی نوشته بود همون روز جوابش رو دادم اما در قسمت کامنتها.

چند نفری از دوستان پیشنهاد کردن عین مطلب اون دوست عزیز رو به اضافه جوابیه خودم تو صفحه اصلی بذارم و قضاوت رو به عهده کسانی بذارم که از وبلاگ بازدید می کنند.نظر یادتون نره.

این کامنت اون دوست عزیزمون :

سلام دوست عزیز
من طرفدار احمدی نژاد هستم و خواهم بود چرا می خواهی مسائل را بد جلوه بدهی مرد باش قشنگ مناظره کن ولی اینکه تو از بی عدالتی دم می زنی که وارث آن دولت های قبلند عزیزم ما ولایتی هستیم یعنی شیعه هستیم یعنی مسلمان هستیم و یعنی یکتاپرست عزیز دلم تو موسوی هستی مبارک من احمدی نژادی هستم هر وقت توانستی در وبلاگت عادل باشی و به کسی توهین نکنی اونوقت سبز علوی هستی وگر نه سیز عموی هستی
در ضمن ولایت فقیه را با مراجعه به کتاب استاد شهید مطهری بخوان
در مورد موسوی فقط این را بدان ما پیرو ولایتیم یار امامیم و هر کس باشد چه موسوی و چه احمدی نژاد از خط ولایت پا پیش نهد پاهایش را قطع خواهیم کرد نمونه آن شعارهای میلیونی عاشورائیان
آیا بودی ؟ مطمئنا" خیر
و بدان چه کس در نظرات از شما حمایت می کنند کسانی که ایران را بدون اسلام می خواهند
به هر حال سبزت را دوست ندارم زیرا یاد گرفتیم از کودکی تا الان به سبز احترام بگزاریم ولی سبز علوی
سبز فقط سبز علی
رهبر فقط سید علی
شاد باشی هموطن مسلمان

و این پاسخ من به ایشان :

سلمان عزیز

نظرت را خواندم اما سطر به سطر و گفتار به گفتار آن سراسر خود بزرگ بینی بود و پر از ایراد. می خواهی ایراداتت را بشنوی ؟

قبل از هر چیز ممنونم که مرا دعوت به مناظره کردی گرچه این را نیز به حساب خودت با تحقیر عنوان نمودی و با عنوان جمله ((مرد باش قشنگ مناظره کن)) خود را مرد فرض کردی و طرف مقابلت را ....

این خود بزرگ بینی نه تنها در تو دوست عزیز بلکه در اکثر قشر خاصی از جامعه وجود دارد.

می خواهم ایرادات و اشکالات سخنانت را بشمارم آیا طاقت شنیدنش را داری؟

1- می گویی ((من طرفدار ا.......د هستم و خواهم بود ))یعنی فارغ از رفتارهای احتمالی آتی ایشان در آینده همچنان طرفدار ایشان خواهی بود.امروزه وقتی از مهندس میرحسین موسوی حمایت می کنیم می گویند ایشان تغییر کرده اند می گویند ملاک حال افراد هست حال شما از طرفداری خودتان در آینده از ا.......د می گویید.یعنی از عدم تغییر ایشان اطمینان دارید دو حالت بیشتر وجود ندارد یا از آینده خبر می دهید و غیب گو هستید یا آنچنان ایشان را بت خود قرار داده اید که نتیجه اش این سخنان است که تحت هر شرایطی باید طرفدار ایشان بود.

2- در ادامه گفتی ((چرا می خواهی مسائل را بد جلوه بدهی )).آیا برخورها و رفتارهایی که با معترضین شد را نمی دانید ؟یا اینقدر غرق در رفتار و سخنان گهربار محبوب خود شده اید که فرصت تفکر ندارید ؟ کدام سخن و حرف در این وبلاگ خلاف واقع بوده است.حتی اگر یک مورد یافتید حق به جانب شما .

آیا این که رادیوی ملی خبر نوه دار شدن یکی از نزدیکان ا.......د را پخش کرد بد جلوه دادن مسائل است ؟

آیا اینکه یکی از حامیان ا.......د می گوید مردم در خانه مرغ و خروس نگه دارند تا تخم مرغشان تامین شود بد جلوه دادن مسائل است؟

آیا اینکه ا.......د می گوید آمریکاییها برای جلوگیری از ظهور امام زمان (عج) برنامه دارند بد جلوه دادن مسائل است؟

آیا اینها واقعیتهایی نیست که باید بپذیریم مطرح شده اند و ............

باز هم بگویم ؟

3-گفتی ((مرد باش قشنگ مناظره کن)).یعنی خود را مرد فرض کردی و طرفت را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این خود بزرگ بینی نه تنها مختص شما دوست عزیز بلکه دربسیاری از همفکران شما وجود دارد.

4-گفتی اینجانب از بی عدالتی صحبت می کنم که وارث آن دولتهای قبلند.دوست عزیز کمی مطالعه کن و بپذیر نارضایتی مردم در این دوره بسیار فراتر از هر دوره دیگری است.این را می توان از وضع موجود جامعه لمس کرد.به گردن نگرفتن مشکلات که بابت سو مدیریت است و نسبت دادن آن به گذشته نه تنها از لحاظ اخلاقی صحیح نیست بلکه در بعد شرعیش نیز می تواند تهمت و دروغ باشد چیزی که امروز آقایان ترسی از بیان آن ندارند.

4- گفتی ((هر وقت توانستی در وبلاگت عادل باشی و به کسی توهین نکنی اونوقت سبز علوی هستی وگر نه سیز عموی هستی))
(درستش اموی می باشد غلط نوشتی دوست عزیز)

ابتدا مجدد تاکید می کنم در این وبلاگ سعی بر این شده است که مطالب توهین آمیز نباشد و تنها بر مبنای منطق و مستندات صحبت شود.بگذریم

می خواهم بپرسم شما که می گویی شیعه هستی،مسلمان هستی و یکتا پرستی بر مبنای چه صلاحیتی به خود اجازه می دهی کسی را که به هر دلیلی (حتی رعایت نکردن عدالت در وبلاگش –حتی مسایلی بزرگتر از این) سبز اموی بنامی ؟

کجای دین اسلام این اجازه را به شما و امثال شما داده است که کسی را اموی بنامید و خود را علوی؟

همین رفتار زشت،زننده و کریه باعث روی گرداندن جوانان از دین شده است.

روز قیامت که پرده ها کنار رفت مشخص می شود چه کسی علوی بوده است و چه کسی اموی .تا آن روز نه شماو نه من و نه شخص دیگری صلاحیت این را نخواهیم داشت که یکی را اموی بنامیم و دیگری را علوی. اگر اینکار را کردیم آن دنیا باید پاسخگو باشیم.البته اگر به آن دنیا اعتقاد داشته باشیم و اعتقادمان در حد شعار نباشد.

5- گفتی ((هر کس بخواهد از خط ولایت پا پیش نهد پاهایش را قطع خواهیم کرد)) .این اجازه را چه کسی به شما داده ؟

شما مرجع قضایی هستید ؟ مرجع نظامی هستید ؟چرا این همه خشونت ؟ غیر از قطع دست وپا و به جان جوانان مردم افتادن تبحر دیگری هم دارید؟

6- گفتی ((نمونه آن شعارهای میلیونی عاشورائیان آیا بودی ؟ مطمئنا" خیر .))

باید بگویم افتخارم این است که در جمعی که به مسلمانی توهین ناروا می شود و تهمت ناروا می زنند و فحاشی می کنند حضور نداشته ام.جمعی که خود را مسمان می دانند ولی انواع کلمات ناپسند را با دلایل واهی و زاییده فکر خود به مسلمانی دیگر نسبت می دهند و مسائلی که خود بهتر می دانی و بهتر است سکوت کنم.

7- گفتی ((و بدان چه کس در نظرات از شما حمایت می کنند کسانی که ایران را بدون اسلام می خواهند.))این نیز از آن نوع تهمتهاست .با چه حقی به خود اجازه می دهی من و همفکرانم را متهم کنی که ایران را بدون اسلام می خواهیم.البته این را اضافه کنم من ایران را بدون اسلام می خواهم اما بدون اسلامی که شما و امثال شما به وجود آوردید نه اسلام واقعی که کاملترین دین است و همواره می توان هزاران هزار نکته تازه در آن یافت.اسلامی که با رافت و گذشت و مهربانی با مردم برخورد می کند نه اسلامی که می خواهد پا قطع کند و ....

8- گفتی ((به هر حال سبزت را دوست ندارم)) .خوشحالم که سبزم را دوست نداری زیرا آموخته ام هر کسی آزاد است آن گونه که دوست دارد بیاندیشد،دوست داشته باشد و انتخاب کند.و تمایلی ندارم همه را به زور چماق و توهین و افترا همسو با خود نمایم.

من هم سبز شما را دوست ندارم سبزی که هر سبزی غیر از خود را اموی می داند و می خواهد دست و پا قطع کند و به راحتی حکم ارتداد می دهد و خود را صاحب و مالک همه چیز و همه کس می داند .

ایرادات و اشکالات دیگرت باشد برای بعد.

فقط کمی تفکر کن.

در پناه حق

48 Comments:
Anonymous آمنه said...
سلام دوست عزیز.همان عکس راهپیمایی ملیونی آرام نشان دهنده ی رویکرد ما برای نمادگراییمان است.سبز بودن ما سبزینگی است که راه آزادگی امام حسین را در خود نهفته دارد.نمی دانم چرا طرفداران دول هر چه می خواهند می گویند و به راحتی توهین می کنند .(ادب مرد به ز دولت اوست !)
مواردی که برشمردید و توضیح دادید فوق العاده بود.و آنعکس هم برای ان دوست کافی که برود و درستتر فکر کند و راست و دروغ را تشخیص دهد.سبزخواهیم ماند .پاینده باشید دوست عزیز.

سلام
تشکر از خبرتون.
اما بعد...
2 نکته ی جالب...
1-کسانی را به پاره کردن و توهین به امام متهم میکنند که یکی از اصلی ترین شعارهایشان این بود...
(خمینی کجایی موسوی تنها شده...)
2-کسا نی را به هتک حرمت امام حسین متهم میکنند که اصلی ترین شعارشان (یا حسین میر حسین) بود...
با تشکر
vahidrasouli.blogfa.com

Anonymous مینا said...
به امید یه ایران دموکرات! یه کشور آباد با سیاست از دین جدا!

Anonymous میثم said...
سلام چندی پیش اومدم اما نتونستم نظر بدم
امروز اومدم بگم وبت حرف نداره

با تو هم عقیده هستم

امیدوارم همیشه موفق باشی
و امیدوارم روزی برسد که هر کس بتواند عقیده ها و تفکراتش را بدون هیچ گونه سرزنش و سرکوبی باز گو کند
باز هم به دیدنم بیا
به خدا می سپارمت
بای

Anonymous زمزمه said...
جواب دندون شكني بود واقعا
ممنون...

همون طور که قبلا هم بهت گفتم جوابت عالی بود اما هیچکس نباید توقع داشته باشه که اینا تامل کنند و توبه!
چون همونطور که در قرآن بارها و بارها گفته شده گروه گمراهان و جاهلان هدایت ناپذیرند!

Anonymous بهاره said...
سلام دوست عزيز
از اينکه به قصرعشق سر زدي ممنونم
وبلاگ پر محتوا و زيبايي داري
مطلبت هم خواندني بود
اميدوارم هميشه موفق و شاد باشي [لبخند]

&.&.&

مي دانم که از تو نوشتن برايم سودي ندارد

اما چه کنم که دست خودم نيست

چرا که اين دل هر ثانيه بهانه ات را مي گيرد و بي قرار است

&.&.&

به روزم و منتظرت
با متن عاشقانه اي ديگر ... [گل]

Anonymous سکوت said...
سلام
من از این بکش بکش ها خسته شدم این ور یا اون ور واسه من نه دین و ایمون میشه و نه نون.
بهتره که سکوت کنم.
بهتر از اینه که خدای نکرده حق رو نا حق کنم

Anonymous محمود said...
سلام دوست عزیز
من فکر می کنم شما دونبال شهرت می گردی
واین طرز فکر واقعی شما نیست...
و با این خط سبز شما به جائی نخواهید رسید چون اصولا این جنبش ریشه و اساسی بین اکثریت غریب به اتفاق اجتماع نداره

شما نظر من را می خواسیتد
این هم نطر من...

Anonymous امیر said...
نظر سکوت را می پسندم.

Anonymous ناشناس said...
من طرف دار هیچ گروه حزبی نیستم طرف دار حق و حقیقتم نه این را تایید میکنم نه آن را .؟ این شل گرفته و آن محکم؟خیر الامور اوسطها.ممنون که خبرم کردی

Anonymous setare said...
از جوابی که دادید خیلی خوشم اومد کاملا باهاتون موافقم

Anonymous ناشناس said...
سلام دوست عزیز
من همواره دوست داشتم و دارم که بدانم طرفداران این ا...د و حزبش چگونه می توانند از او حمایت کنند؟ مگر کورندو نمی بینند؟
به قول "نسیم شمال" این ها نمی فهمند، و آنکس که نمی فهمد انتظار شعور از او نمی رود.

Anonymous ناشناس said...
سلام...ممنون که خبرم کردی..به قول بعضی از دوستان به نظر من هم اینطور بحث ها قشنگ نیست..واقعا آدم متاسف میشه وقتی میبینه که ایرانی ها بر ضد هم رفتار میکنن.

Anonymous faeze said...
salam meisam jan
vaghean shahkar bud
harf nadari be khoda
vaghean in jama'at kuran
nemibinam!!!!!!
ye bot sakhtan bara khodeshuno miparastanesh
vaghean eslamo ini ke ina sakhtan midunan?
age eslam ine ma nakhastim
kholase kheili khosham umad az javabe dandun shekanet
movafagh bashio sabz

Anonymous sara said...
سلام..مرسی تز اینکه خبرم کردی... در جواب شما و فکر میکنم اسم اون آقا سامان بود بگم که ایرانی که کوروش و داریوش و امیر کبیر و مصدق و ... گسترش دادن و به جهان معرفی کردن رو با الان مقایسه کن..کی برادر کشی شد؟!کی هموطنت رو زدی؟ کی یک زن رو لت و پار کردی و رفتی؟!!
من قبول دارم البته واکنش های شما رو چون از دینتون طرفداری میکنین و اسلام برای دینش خیلی ها رو کشت..اما الان عصربیست و یکم هستیم..و امیدوارم درک کنید که برای پیشرفت باید به جلو نگاه کرد و قدم برداشت..نه پس رفت...

Anonymous قله سبز said...
عالی بود از نظر استدلال و شیوایی

Anonymous ziya said...
با سلام
ار اینکه زحمت جواب دادن و روشنگری برای متعصبان اصل ولایت فقیهی که جز خود همه را کافر و محارب و مفسد فی الارض می خوانند ،خسته نباشید.
اما
رهبری که هنوز خود، دلیل اعتراض مردم را سر پوش مینهد و انرا به بیگانگان وصل میکند و حکم اعدام جاری میکند قادر به بیان حقیقت نیست چه برسد به هواداران چشم . گوش بسته .زیرا که دلیل نه در حقانیت یک نظر، بلکه در تصاحب منافع نامشروع و سرنوشت یک ملت است که سماجت انها ادامه دارد.
برای اطلاح یافتن از زندگی پشت پرده رهبری به افشاگریهای مخملباف ارجاع دهید تا ریاکاران زاهد نما رسوا شوند.

Anonymous سوگل said...
سلام
من از احمدی نزاد متنفرمممممممممممممممممممممممممممم
و طرفدار موسوی
چون احمدی نزاد دروغگو ئه
بی فرهنگه
بی کلاسه
بی سواده
و.........................
موفق باشی دوست عزیز

Anonymous الهام said...
ممنونم كه منو در جريان نوشتهه ات قرار ميدي. هميشه ميخونم ولي اجازه بده فقط خواننده باشم.ممنونم

Anonymous ناشناس said...
سلام دوست عزیز خوب بود مرسی خبرم کردی

Anonymous دخی خشن said...
سلام
مرسی از دعوتت
ما رو وارد سیاست نکن لطفا بذا به حال خودمون باشیم رفیق کم مصیبت نداریم

Anonymous اگر سر دارم فقط به خاطر ناشناسیم است پس ... said...
سلام
عالیست... .
__________________________
نظر من:
حتما شنیده اید که میگویند دوست دشمن از خود دشمن نیز بدتر است!
البته از بیگانگان بیزارم یه موقع کج فهمی نکنید.
این یک مثل است.
اگر مردم نتوانند در مورد سیاستهای دولت خود نظر بدهند آیا این دموکراسی است یا دیکتاتوری؟؟؟
آیا مگر خدا انسان را آزاد نیافریده، انسان خود باید دین خود را اختیار کند با عقل سلیم و نه تظاهر که اینها مردم را به زور به اسلام تقلبی خودشون دعوت می کنند.
منتظر کامنت های بعدی من باشید.
ممنون دوست عزیز تا 22 بهمن سبز ها.

Anonymous بهار said...
سلام.زیبا جواب دادی.نمیدونم چرا عده ای به خودشون اینقدر اجازه میدن که درباره بقیه قضاوت میکنن و به راحتی سبز اموی و علوی رو تقسیم و مشخص میکنن!سبز بمانی.

Anonymous علی said...
سلام
ممنون از زحمتت
حضرت امیر می فرمایند:
"اگه قراره تعصب بورزید بهتره روی حق تعصب داشته باشین"
"الهم اظهر کلمه الحق وجعلها العلیا و ادحض کلمه الباطل وجعلها السفلی"
آمین
دلشاد باشی

Anonymous حسام said...
واقعا عالی بووووووود

Anonymous امید فیکس said...
اول سلام ، خوبی دوست عزیز؟ من این پست را خواندم و هم اکنون تنم در حال لرزیدن است . راست است ، حقیقت دارم ، تورو خدا یکی جواب مارو بده ، عکس امام را کی پاره کرد؟ کی جرعت همچین کاری را داشت ؟ من طرفدار موسوی هستم ، به خواطر چه؟ به خواطر اینکه لاشی بازی در جهان کنند؟ نه ، به خداوندی خدا نه ، رهبر ما چه؟ رهبر اصلا کاری با حرف ما ندارد، چرا تو تلویزیون تظاهرات مارا نشان نمیدهند . مرگ بر درو غ و نیرنگ بازی ، ترو خدا این وبلاگ را ترک نکن . من با این وبلاگ جان تازه ای گرفتم . دایی من را الکی گرفتند فقط میخواست از خیابان انقلاب گزر کنند .. تنم جوشان است . تنم دارد میترکد از گفته های شما .و موسوی تنها و بی کس کی باید کمکش کند؟ خوب معلوم است : مردم .... / تا آخرش با موسوی خواهیم بود تا حقش را از ضالمین بگیریم . درود بر شما باد . یه خواهش دیگه از شما داشتم . __ - با تبادل لینک موافقی؟ بیایید تو وبلاگم جواب را بدهید . فراموشم نکنید . _ خدانگهدار

Anonymous ایزدیار said...
سلام عزیز سبز اندیش من کلی جواب آماده کردم اما هرچه تلاش می کنم نمیتونم برای شما ارسال کنم.این بلاگر خیلی اذیت می کنه.شرمنده

Anonymous ایزدیار said...
در وبلاگ خودم زیر پیام شما جواب رو ثبت می کنم.

Anonymous سیامک said...
سبز هستیم
و مفتخریم
سالهاست که به نام اسلام صدایمان خفه شده
گفتند اگر حرف بزنید مرتد هستید همه اینها فریبی بیش نبود
ای کاش این جبر جغرافیایی نبود و در کشوری آزاد به دنیا می آمدیم اما حالا که عاشق ایرانیم
پس زنده باد ایران سبز

Anonymous ناشناس said...
سلام . آقای محترم . من خودم در حوادث اخیر به همراه دوستانهم حضور داشتیم .
چند سوال از شما داشتم :
۱- من با چشمان خودم دیدم که طرفداران آقای مو...ی جدول کنار خیابان رو محکم بر سر یک بچه بسیجی انداختند و ۱۰ نفری ریختند سرشو زدنش . صورتش متلاشی شد . آن بچه چه گناهی کرده ؟ چرا زدنش ؟ فقط بخاطر اینکه لباس بسیج تنش بود ؟
۲- من خودم آتش زدن قرآن و بی احترامی به پرچم امام حسین (ع) را مشاهده کردم . باز هم انکار می کنید ؟ خوب گیریم که می گین اونها طرفدارای موسوی نبودند . خوب این را بشنوید : یکی از دوستان همکلاسی من طرفدار موسوی است و در تظاهرات عاشورا بوده و می گوید که اینها طرفداران موسوی بوده اند . خوب حالا چی میگید ؟
۳- کی گفته شما آزادانه نمی تونستید تظاهرات کنید ؟ سالن ۱۲ هزار نفری رو یادتونه؟ خوب ممکنه بگید اون قبل انتخاباته و تظاهرات نبوده . خوب تظاهراتهای بعد انتخابات رو چی میگید ؟ من با دوتا چشمای خودم میدیدم که پلیس کاری نداشت به اونها ! خوب . اونقدر شورش رو در آوردید که دیگه پلیس مجبور شد برخورد کنه . چرا شورش رو دی آوردید ؟
۴- شما میگید با با رهبر مخالف نیستیم . پس چرا با هر طرفدار موسوی صحبت می کنیم با آقای خامنه ای بده و فحش می ده به آقا ؟
۵و ۶و ۷ و ... و ۱۰۰۰ تا سوال که من از شماها دارم . چرا ؟ چرا ؟ با احمدی نژاد بد هستند چرا به آقا فحش میدند ؟ چرا قرآن پاره می کنند ؟ چرا مردم رو می زنند ؟ چرا ماموران وظیفه پلیس که از خود مردم هستند رو می زنند ؟ اونها در دوران خدمت سربازی هستند چرا اونها رو می زنند ؟ من از شما جواب می خوام . ایمیل من : taninweb_manager@yahoo.com منتظر جوابم . فعلا

Anonymous ناشناس said...
سلام جوابات عالی بود.ظاهرا نفر بالایی تو این مملکت زندگی نمی کنه یا خودشو زده به ... که چرت و پرت میگه.

Anonymous طاهره said...
حقیقتش منم از این مناظره ها زیاد داشتم....اما هیچوقت به جایی نمی رسه...چونهیچ کدوم از طرفین از موضع خودشون پایین نمیان....دور باطله....فقط هر دو طرف جری تر می شن.....
متاسفانه جامعه دو و یا سه پارچه شده...و کاری نمی شه کرد

Anonymous علي روحي said...
سلام
جناب آقاي ميثم من طرفدار ولايت فقيه هستمولي از رهبرفرزانه انقلاب ياد گرفته ام كه درموردمسائل وموضوعات عادلانه قضاوت كنم و دروغ نگويم و كسي را بي دليل متهم نكنمبه اين و ان تهمت نزنم من چه كاره هستم كه دست مخالفين ولايف فقيه را قطع كنم بلكه انهرا به مناظره و مباحثه منطقي و عادلانه دعوت مي كنم و به اينها توصيه مي كنم كه درزندگي تحت تاثير جوسازي ها قرارنگيرند و هرپيامي كه ديده و شنيده اند به مستندات آن انديشه كنند و دليل ايجادآن را بيابند بي دليل چيزي را نپذيرندمن از حيله و نيرنگ تنفر دارم من از بي عدالتي و تبعيض بيزارم من فقط به اسلام اصيل و انقلابي فكر مي كنم د راسلام انقلابي مهمترين اصلش مبارزه با استكبارجهاني و ممبارزه با ظالمين و ستمگران حرف اصلي ماست در اسلام انقلاب آمريكاو انگليس و اسرائيل دشمن انسانيت معرفي شده است من بهع شناخت دشمن بيش از حد ارزش قائل ام من به اتحاد مسلمين و تمامي مبارزين مترقي فكر مي كنم من مخالف ظلم و ستم هستم و به تمامي مظلمين و ستم ديدگان مي انديشم من از مرفهين بي درد و سازشكاران بيزارم من به مخالفين خود احترام مي گذارم ما انسان هستيم انسان از صلح و عدالت پيروي مي كند انسان از خشنونت بيزار است انسان درزندگي به هيچ كس تهمت نمي زند

Anonymous مازیار said...
مطلبتان جالب ومنطقی بود .باز هم به وبلاگم سر بزنید .موفق باشید

سلام

ما که خسته شـ ـدیم از این همه بحث و گفتگوی بی ثمـ ـر!

من نه طرفـ ـدار آقای احمـ ـدی نژادم نه طرفدار آقای مـ ـوسوی! فقط دارم میبینم که ایـ ـران از این جنگ و تنـ ـش و بحثای بیخودی داره ضرر میکنه!!

یاحق

Anonymous المیرا said...
سلام دوست عزیز

واقعا آلی بود... جوابه منطقی دادی با خوندن جوابه قشنگت به ایرانی بودن و سبز بودنم افتخار کردم...حرفایی بود که موقع خوندن نظر طرفدار ا... منم میخواستم بزنم ولی جواب تو کامل و کافی بود به به فکر وا داشتن کسایی که مثل ایشون فکر می کنن و می پندارن ما ایران رو بدون اسلام می خواهیم...

منتظر آپه جدیدت هستم...
همیشه سبز و موفق باشی...

Blogger Unknown said...
سبز باشی عزیزم
افتخار میکنم به وجودت

Anonymous مقداد said...
عالی بخصوص اون تکه ای گفتی شما چه کاره هستی مرجع قضایی مرجع نظامی و ... من از افراط خیلی بدم می آید و توی وبلاگم سعی میکنم حقیقت رو بیان کنم،پیروز باشید.

Anonymous سلمان said...
باز هم سلام
جوابت واقعا قانع کننده نبود
دوست عزیز من ازبابت صحبت مردی بودن از شما معذرت می خواهم این بابت اون حرف ... ..
درضمن من از بی عدالتی حرف می زنم که زمانی که دوست و مرید شما آقای خاتمی می گویم...
من به شما می گویم که من کاری به جناح ندارم و دوست هم ندارم که کاری داشته باشم و تا حالا هم مرا به عنوان بسیجی بودن کسی قبول نکرده حالا بماند چرا که جایش نیست
من هدفم ولی فقیه است و چون عموی شهیدم حمایت از ولی و ولایت فقیه را توصیه فرمودند تا خون در رگم هست از اوحمایت می کنم
من دوست دارم ساده فکر کنیم آیا موسوی تا حالا بابت ولایت فقیه چه کرده است؟؟؟؟
ما فقط و فقط نظر خودمان را می دهیم در صورتی که باید بدانیم خدا در قران می فرماید
پیمان من به بیدادگران نمی رسد بقره آیه 124
و
خداوند هرگز بر زیان مومنان برای کافران راه تسلطی قرار نداده است نسا 141

مطمن باش که هدف احمدی نژاد نبود یا میر حسین یا خاتمی یا.....
من از شما می پرسم که آیا تا حالا کتابی از ولایت فقیه را خواندی یا نه ؟
اگر خواندی بگو چه نوشته و اگر نخواندی من دوستانه به شما معرفی می کنم و می گویم و عقیده دارم که ما قبل از این طرز تفکر، مسلمان و عاشق ایران هستیم معرفی می کنم
آیت الله جوادی آملی دامت برکاتو
آیت الله مصباح یزدی
آیت الله سبحانی
آیت الله شهید مطهری
دوست عزیز حتما می دانی که موسوی منتخب خود حضرت آقا برای تصدی نخست وزیری زمان امام است پس اورا چه شده بر من هم پوشیده است؟
شاد و همیشه سبز باشی البته سبز علوی
مرسی
به امید ظهر حضرت مهدی موعود و سلامتی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مد ضله عالی
در ضمن دوست عزیز باور کن من بسیجی نیستم wwwkhastamzendege.blogfa.com

Anonymous سلمان said...
لطفا""" خبرم کن

Anonymous مدیر وبلاگ said...
سلمان عزیز سلام
کسی که نمی خواهد قانع شود دلیل و مدرک برایش هیچ وقت کافی نیست.
بابت یک مساله از من عذرخواهی کردی.ممنونم.
اما پاسخ سوالاتم را ندادی ؟و فقط گفتی قانع نشده ام متن پاسخم را مجددا بخوان و پاسخ بده.

Anonymous آشنا said...
سلام دوست گرامی
و ممنون از دعوت این حقیر
اما در این دنیای وا نفسا و این سرزمین گرقتار چنگال غارتگران باید انگونه نظر داد که نه سیخ بسوزد نه کباب
این گونه آموختند به ما : منافع ارجح بر مصالح
فقط این روزها یابست ایران در لاک انتظاری بس طولانی برود
انتظار کوروش کبیر

Anonymous آشنا said...
سلام دوست گرامی
و ممنون از دعوت این حقیر
اما در این دنیای وا نفسا و این سرزمین گرقتار چنگال غارتگران باید انگونه نظر داد که نه سیخ بسوزد نه کباب
این گونه آموختند به ما : منافع ارجح بر مصالح
فقط این روزها یابست ایران در لاک انتظاری بس طولانی برود
انتظار کوروش کبیر

Anonymous همیشه سبز said...
│▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒ /▒/-┬─--┐
 │▒│▒▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─--┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
 └┐▒▒▒▒┌┘


قسم به بوسه آخر، قسم به تیر خلاص
قسم به خون شقایق، نشسته بر تن داس

قسم به آتش پنهان به زیر خاکستر
قسم به ناله مادر، قسم به بغض پدر

قسم به مشت برادر، قسم به خشم رفیق
قسم به شعله کبریت و قسم به خواب حریق

قسم به بال پرستو، به عطر فروردین
قسم به نبض ترانه، قسم به خاک زمین

که خون‌بهای تو خون سیاه جلاد است
سکوت دامنه در انتظار فریاد است

که خون‌بهای تو اتمام این زمستان است
طنین نام تو در ذهن هر خیابان است

*** موجم اگر می روم گر نروم نیستم***
*** هستم اگر می روم گر نروم نیستم ***

Anonymous ناشناس said...
به حضور همه دوستان سلام ميكنم
من سبزم
اما تا مرز ايران اسلامي
اگه كسي بخواد با ايرانيت و اسلاميت من بجنگه ديگه باهاش نيستم
پس
هنوز سبزم البته اون سبز ابتدايي
من آقا رو دوست دارم
اما از عقلم استفاده ميكنم
ما اونجايي بايد پيرو ولي فقيه باشيم كه حكم حكومتي ميده . . . تو بقيه مسائل خدا بهمون عقل داده كه فكر كنيم اگه فكر نكرديم ميشيم حيوان (البته دور از جون همه) پس من تا جايي كه از موسوي لغزش نبينم قبولش دارم و جايي هم شايد ازش انتقاد كنم
هميشه با آقا بودم هميشه ريش داشتم هيچوقت بسيج نرفتم اما بسيجي ام از نوع بسيجي هاي اماممون
راستي دوستان يه سري به اين وبلگ بزنين ببينين اين آدمايي كه به عنوان بسيجي و لباس شخصي مردم رو كتك ميزنن چه اعتقاداتي دارن : http://politics22.blogfa.com/
مخصوصا اين پست :http://politics22.blogfa.com/page/daftaer-lebas-shaksi.aspx

Anonymous ایرانی said...
خدایی از این بالا به عکسی که از تجمع امویان سبز گذاشتی نگاه کنی چی میبینی ؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایی نه خداییش جز بچه کونی چیزی میبینی ؟؟؟؟؟؟؟؟

Anonymous ناشناس said...
خانوم سوگل . شما که دم از فرهنگ و سواد میزنید . فهم و درکتون از فرهنگ همون فرهنگ غرب هست که هر گ..ی که دلتون خواست توش بخورید و کسی بهتون چیزی نگه !خاک تو سرتون با فرهنگ و کلاستون .