وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
این وبلاگ به بررسی و تحلیل رخدادها می پردازد،مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ قید نمایید: برگرفته از وبلاگ شخصی میثم معتمدنیا
۱۳۸۸ بهمن ۲۳, جمعه
بعد از فیلتر مصمم تر از گذشته
درست همین دیروز بود (22 بهمن).متعجب از رفتاری که با مردم صورت گرفت به پشت کامپیوترم آمدم تا دلتنگیهایم را منتقل کنم.
بعد از تایپ کردن حروف تشکیل دهنده وبلاگم با کمال تعجب دیدم عبارت ((مشترک گرامی دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد)) بر صفحه نمایشگرم نقش بست.
هاج و واج مانده بودم.چرا ؟
بعد از کمی تفکر پاسخی برای پرسش خود یافتم.آن هم نه یک پاسخ بلکه تعداد زیادی پاسخ.
به این نتیجه رسیدم که با فیلتر کردن وبلاگها و سایتها مشکلات کشور اساسا حل می شود.
اصلا همه مشکلات از همین ما وبلاگ نویسهاست.اگر از فردا همه مشکلات حل نشد.
اگر شما از فردا فقر دیدید؟
اگر شما از فردا فحشا دیدید؟
اگر شما از فردا اعتیاد دیدید؟
همه این مشکلات با بستن چند سایت و وبلاگ رفع می شود .اصلا اگر از همین فردا یک کیلو گوشت ارزان تر از یک کیلو ماست نشد .
راستش اول کمی ناراحت شدم از فیلتر شدن وبلاگم ولی بعد از کمی تفکر این ناراحتی جای خود را به خوشحالی زاید الوصفی داد،دلیل آن را هم برایتان بازگو خواهم کرد.
از روز اولی که این وبلاگ را راه اندازی کرده و قصد نوشتن داشتم سعی بر این بوده که با مسائل و رویدادها به طوری منطقی برخورد کنم گرچه بارها مورد توهین بعضی خوانندگان واقع شدم ولی هرگز به خود این اجازه را ندادم که نظری را حذف کنم.معمولا در نوشته هایم با طرح چندین سوال قضاوت را بر عهده خوانندگان گذاشته ام.فیلتر این وبلاگ نشان داد که سوالات مطرح شده جوابی ندارد .
خوشحالم که نوشته هایم آنقدر تاثیر گذار بود که در نهایت فیلتر شدم.که مسلما اگر غیر از این بود دلیلی برای فیلتر وجود نداشت .نوشته هایی که نه بوی توهینی از آن می آمد نه وصله بر اندازی به آن می چسبید و نه وابسته بودن به بیگانه.گرچه خدا را چه دیدید. شاید چنین پرونده ای هم برایمان درست کردند.
خوشحالم که از روز اول هویت نویسنده وبلاگ مشخص بود.خوشحالم که تمام نظراتم را بدون ترس و واهمه به نگارش در آوردم و البته سعی بر آن نمودم که به خط قرمزها نیز احترام بگذارم ولی اکنون ...
با تمام این برخوردها سبز خواهم ماند ومطالب این وبلاگ نیز سبزتر از گذشته به نگارش در خواهد آمد.
پ ن 1 : نظرتون رو در مورد موسیقی که پخش میشه همزمان با باز شدن صفحه وبلاگ حتما ثبت کنید.
پ ن 2: تصویری که می بینید مربوط به مرداد ماه 88 می باشد(در حالی که بیش از 2 ماه از شعبده بازی انتخابات می گذشت)
در حال صحبت و تشریح وظایف بازیکنان فوتبال در زمین (تیم فوتبال جوانانی که مربیگری آن را بر عهده داشتم) .لباس و دستبند سبزی هم که می بینید چیزی نیست جز نشانه حمایت از مهندس میرحسین موسوی .
دلیل استفاده از این عکس :

همیشه سبز خواهم ماند.

برچسب‌ها: , , ,

10 Comments:
درود بر شما

پايدار باشي

Anonymous ziya said...
با سلام .بعد از فیلتر وبلاگ قبلی ادرس جدید ما:
http://ghessehaye-shab2.blogspot.com
.........
من از قبیلۀ باران ، دلتنگی و محبتم
من از قبیلۀ مهتاب ، زمزمۀ ستاره ام

من از قبیلۀ عشقم ، شرارۀ زندگی ام
من از قبیلۀ انسان ، انس همه زنده گیم

من ار قبیلۀ توحید ، شکستن بنده گیم
من از قبیلۀ عرفان ، سرود این زنده گیم

من از قبیلۀ ققنوس ، زنده به مرگ و آتشم
من از قبیلۀ امواج ، خروش بی قراری ام

من از قبیلۀ فریا د ، به شیخ و شاه و ظلمتم
من از قبیلۀ عصیان ، قیام سرخ توده ام

من از قبیلۀ خاکم ، ز کوه و رود و صخره ام
من از قبیلۀ توفان ، به وقت خشم ملّتم

من از قبیلۀ ایران ، در تپش آزادیم
من از قبیلۀ سیمرغ ، پرنده ی رهاییم

Anonymous فرزانه said...
سلام
باز هم كه فيلتر شدي دوست عزيز

Anonymous فرزانه said...
راستش وقتي نوشتي از اينكه وبت فيلتر شد ناراحت شدي تعجب كردم و با خودم گفتم چرا ناراحت بايد خوشحالم باشي چون معلومه حرفهات ذهني رو روشن ميكرده وگرنه وبت فيلتر نميشد
سبز باشيد و پايدار

Anonymous sogol said...
سلاممممممممممم دوست عزیز
خوشحالم که ا زقبل هم مصمم تر شدی
وقتی میبینن کاری از دستشون بر نمیاد مجبورن این کارارو کنن
فکر میکنن موفق میشن
در صورتی که موفقیت نهایی با ماست
موفق باشی

Anonymous ناشناس said...
ناراحت نباش دوست عزیز.همیشه سبز باشی . منم سبز را دوست دارم.
شما پرچم ایران که رنگ سبزش به رنگ آبی درامده چاپ کن تا رفع فیلترینگ بشی. آخه اینا دوست دارند که چراغ ها همیشه قرمز باشن نه سبز. تقریبا نسبت به رنگ سبز میگرن دارن

Anonymous سوگل said...
سلام خوبی؟
ببخشید دفعه قبل که اومدم تو وبلاگتون صدای لب تابم بسته بود
برا همین نشنیدم اهنگ و
ولی این بار گوش دادم
خیلی خوب بود
موفق باشی
به خدا من یکی که به داشتن دوستی مثل تو افتخار میکنم
خدارند ایران عزیزمون کمکتون کنه
امیدورام
مراقب خودتون باشید

‏بسم الله الرحمن الرحيم ‏
‏انا لله و انا اليه راجعون

‏"من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدواالله عليه فمنهم من قضي‏ ‏نحبه و منهم من ينتظر، و ما بدلوا تبديلا"
الملك يبقي مع الكفر و لا يبقي مع الظلم‏
خدمت تمامی دوستان و عزیزان آشنا با گروه نارنج سبز
وبلاگ سیاسی گروه نارنج سبز بدون هیچ دلیل و تنها به جرم انتشار مطالب سایتهای مجاز و رسمی کشور و تنها به جرم سبز بودن کلمه نارنج برای بار چهارم فیلتر گردید و حتی دامین نارنج سبز نیز فیلتر گردید بدینوسیله به اطلاع دوستان و آشنایان میرساند لینک مربوط در قسمت پیوند ها را اصلاح فرمائید.
آدرس لینک جدید NARENJ-SABZ.BLOGSKY.COM برای آدرس های بعدی نیز یک عدد به اول آدرس اضافه فرمائید و خط فاصله را بردارید یعنی : 1NARENJESABZ.BLOGSKY.COM . در این وبلاگ هم طبق قوانین رسمی کشور به انتشار اطلاعات و اخبار سیاسی می پردازیم . از خداوند برزگ درخواست نصرت و پیروزی حق بر باطل را داریم.
به امید پیروزی آزادی خواهان جهان و آزادی اندیشه
سردبیری سیاسی گروه نارنج سبز
رضوی

Anonymous قفس گشوده said...
سلام
وب شما رو اتفاقی ديدم و چه اتفاق خوبی.این صداقت و صراحت تو این شرایط ترس و وحشت حاکم بر مملکت،خيلی قابل احترامه.
پایدار و سالم بمانيد
راستی موسیقي و شعرش خوب است،خيلی،ممنون

Anonymous محمد said...
سلام
جاي تعجب ندارد.اينها آنقدر ابله هستند كه فكر مي كنند با اين كارها ميشود جلوي مردم را گرفت.اين يك نشانه بزرگ است كه در اين مملكت چيزي به نام منطق وجود ندارد.